מצעד הבידור של רדיו דרום – יבגני זרובינסקי נבחר לכוכב הרשת של השנה

זרובינסקי וזוגתו מירי סדיק
זרובינסקי וזוגתו מירי סדיק

לרגל השנה החדשה – רדיו תל אביב, רדיו דרום, רדיו חיפה וגלי ישראל חותמים היום את מצעד הבידור הרשמי לשנת תשע"ז, במסגרתו התבקשו הגולשים לבחור את הדמויות הבולטות של השנה החולפת בקטגוריות שונות; 'סטנדאפיסט השנה', 'סטנדאפיסטית השנה', 'המאבק החברתי של השנה', 'כוכב הרשת של השנה', 'הזוג האהוב של השנה', 'תוכנית הבידור של השנה', 'פוליטקאי/ית השנה' וכן גם 'הפרסומת הקומית של השנה' בה התמודדו משרדי הפרסום גיתם BBDO, ראובני פרידן, מקאן תל אביב עם פרסומות עבור סלקום TV, טורנדו, קרולינה למקה, פריגת, קסטרו קידס ופרסומת yes – קיץ קטסטרוף.

למזבלה נודע כי בקטגוריית "כוכב הרשת של השנה" זכה יבגני זרובינסקי, שהוא כאמור אושיית הרשת הבלתי מעורערת של ישראל עם כ-230 אלף עוקבים בפייסבוק ו-195 אלף עוקבים באינסטגרם. זוהי בחירה נוספת מבין רבות של זרובינסקי שכבר זכה בפרס "אושיית הרשת של השנה" במסגרת תחרות פרסי עכבר העיר 2016 וכאחד מאנשי השנה של רדיו חיפה ב-2016, כאשר באותה שנה אף דורג ע"י ויקפדיה כאחד הערכים הנצפים ביותר בויקיפדיה בעברית.

מצעד הבידור
מצעד הבידור

זרובינסקי שהקים רשת אתרי חדשות בצפון, בהם את קריות.קום, פרץ לתודעה הויראלית לפני כחמש שנים ומאז הפך לאחת התופעות הויראליות המוכרות בישראל. שיאו של זרובינסקי הגיע כאמור ב-2016 כאשר כיכב לצד סמיון גרפמן ודניס צ'רקוב בסרטון פסח של אביגדור ליברמן ולאחר מכן בסרטון הומוריסטי של ראש הממשלה בנימין נתניהו. בספטמבר 2016 אף נבחר להגיש פינה סאטירית ברדיו תל אביב ובדצמבר אותה שנה לקח חלק בפעם השנייה בסרטון של רה"מ. בין לבין השתתף זרובינסקי גם בתפקיד אורח בעונה השלישית של הסדרה שנות ה-80 של שלום אסיייג.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים