מהרשת לרדיו: יבגני זרובינסקי יגיש פינה ברדיו תל אביב

זרובינסקי ודאום
זרובינסקי ודאום

יבגני זרובינסקי, האימפרטור הרשמי של הרשת הישראלית שנעקב על ידי כ-400 אלף איש ברשתות החברתיות, ממשיך לפרוץ את גבולות הרשת ומצטרף לתחנת רדיו תל אביב (102FM), שם יגיש החל מיום שני הקרוב ומדי שני, פינת רדיו קבועה בתוכנית הבוקר של חנוך דאום – "חנוך דאום בבוקר". הפינה תעלה תחת השם 'שווה לעקוב'.

יבגני זרובינסקי | שווה לעקוב

עם למעלה מ-222 אלף עוקבים בפייסבוק ו-130 אלף עוקבים באינסטגרם, יבגני הוא כוכב הרשת הגדול ביותר שנוצר בישראל. סטטוסים של זרובינסקי זוכים לחשיפה אדירה עם למעלה כ-11 אלף אינטראקציות ממוצעות לכל סטטוס ומאות אלפי חשיפות לכל פיסת תוכן שהוא מעלה.

כיאה לאחד שיודע, במסגרת הפינה החדשה, יספר זרובינסקי מדי שבוע על כותבים חדשים, בולטים וממולצים למעקב ברשת החברתית. באחרונה גם כיכב זרובינסקי בתפקיד אורח בעונה השלישית של הסדרה 'שנות ה-80' של שלום אסייג ובראיונות בערוצים השונים.

יבגני זרובינסקי
יבגני זרובינסקי

גם הפוליטיקאים, ביניהם ראש הממשלה, גילו את העוצמה הויראלית של זרובינסקי ורתמו אותם למגוון סרטונים, בהם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון אביגדור ליברמן שזכו ללמעלה ממיליון צפיות.

על פי סקר TGI, תוכנית הרדיו של דאום שמשודרת בסינדיקציה גם ברדיו דרום, רדיו אמצע הדרך 93FM ובגלי ישראל, זוכה ללמעלה מ-100 אלף מאזינים. מדובר בהתחזקות משמעותית של התוכנית שבתחילת השנה זכתה לכ-55 אלף מאזינים. כך שצירופו של זרובינסקי עתיד לחזק משמעותית את תוכנית הבוקר, שמתמודדת באותה משבצת של תוכניות הרדיו של שי ודרור וטל ואביעד.

זרובינסקי אישר את הפרטים ומסר: "מזל שלמדתי עברית".

חנוך דאום מסר: "הגיע הזמן לתת הזדמנות גם לאושיות רשת בלי גבות לדבר ברדיו. מצער אותי שיבגני התעקש שהשיחה תהיה על חשבוננו (לדרישתו, הוא יצלצל מגוביינא), אבל נזרום".

זרובינסקי וביבי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים