בלעדי: פייסבוק נשארת במגדל רוטשילד 22, רק ההנהלה תתבצר במגדל עזריאלי שרונה

מגדל רוטשילד 22 / צילום: מזבלה, משוחרר לשימוש חופשי
מגדל רוטשילד 22 / צילום: מזבלה, משוחרר לשימוש חופשי

משרד הדוברות 'שלום תל אביב' של רינת פרידמן וזמיר דחב"ש, הפיץ באחרונה הודעה סלקטיבית לגופי תקשורת שנבחרו בקפידה, לפיה פייסבוק ישראל מתרחבת ועתידה לעזוב את משכנה במגדל רוטשילד 22 לטובת מגדל עזריאלי החדש שבמתחם שרונה. אולם מאז עברו המון לייקים ברשת החברתית ובפייסבוק הצליחו לבינתיים להתפייס עם בעלי מגדל רוטשילד 22 שרצה בעזיבתה כפי שנחשף במזבלה.

על פי גורם מרכזי בשוק הנדל"ן התל אביבי עולה כי פייסבוק מעולם לא רצתה לעזוב את רוטשילד 22 וזאת למרות הדלפת המידע לתקשורת והפרסומים במזבלה אודות החלטת בעלי המגדל על העזבתה, לאור קונפליקטים שנוצרו עם יתר דייריו – בדגש על מלון רוטשילד 22. על פי אותו מקור, חברת פייסבוק ישראל בניהולה של המנכ"לית עדי סופר תאני, תשאר במגדל רוטשילד 22 ובמקביל תתרחב, לכ-7 קומות נוספות במגדל שרונה עזריאלי, שנחשב למגדל מבוצר ולגבוה בישראל.

מגדל רוטשילד 22 / צילום: מזבלה, משוחרר לשימוש חופשי
מגדל רוטשילד 22 / צילום: מזבלה, משוחרר לשימוש חופשי

על פי מקורות, חלקים נרחבים ממרכז הפיתוח של פייסבוק ישראל בניהולו של ג'ואי שמחון, שבין היתר אמון על פיתוחים שונים לפייסבוק העולמית – לרבות אפליקציות הלייט, שירותי ריגול וניטור, דחיסת נתונים ופרויקט אינטרנט.אורג, ישאר במגדל רוטשילד 22, כאשר הנהלת פייסבוק ישראל, על שלל מחלוקתיה הרגישות – מחלקת השיווק, המכירות וניהול קשרי מפרסמים-משרדי פרסום, יעברו להתבצר הרחק מקולות המחאה במגדל עזריאלי שרונה, כאשר בסה"כ פייסבוק תשכור כ-14 קומות בשני המגדלים.

מגדל עזריאלי שרונה, שנחשב ללוקיישן מרכזי ומועדף עבור סצינת ההייטק הישראלית, כבר משך כמה וכמה מהחברות המוכרות בתחום. עבור פייסבוק ישראל שמשרדיה ברוטשילד 22 הפכו למוקד עלייה לרגל עבור מאות אנשים שעמודיהם ופרופיליהם נחסמו, המעבר של מחלקות השיווק, המכירות והנהלת החברה בישראל, יאפשר לה להמשיך לפעול מתוך מגדל שקומותיו ודרכי הכניסה לא תהיינה נגישות לציבור הרחב.

חברת פייסבוק ישראל סירבה להגיב בנושא.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. ראוי לפרסם מי הבעלים של מגדל עזריאלי שרונה והיכן יושבת ההנהלה כדי לחשוף אותה למחאות כנגד הנהלת פייסבוק. לא מתקבל על הדעת שאתר או רשת חברתית בעלת עוצמה בלתי מוגבלת יתחפרו במתחם סגור ללא כל גישה להמונים המשמשים את פייסבוק כחומר גלם להפקת רווחי עתק ולשימוש בלתי מבוקר בסודות חייהם אותם פייסבוק מנטרת אוגרת וסוחרת בהם. אני מציכ לכולם להפנות את המחאה למשרד הרצוג פוקס נאמן שמושבו בבית אסיה מול בית המשפט בתל אביב . אם תציפו את המשרד במחאות הדבר ישפיע גם על הנהלת פייסבוק ישראל. משרד עורכי הדין הרצוג פוקס נאמן הוא החוליה החלשה בחומת ההפרדה בין פייסבוק ישראל לבין אזרחי ישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים