כאילו אין משבר: פייסבוק ישראל הפכה קומה שלמה במגדל לחדר אוכל יוקרתי

מגדל עזריאלי שרונה, צילום: ויקיפדיה, בשימוש הוגן
מגדל עזריאלי שרונה, צילום: ויקיפדיה, בשימוש הוגן

בשיא משבר הקורונה ובזמן שעסקים רבים קורסים מסביב ועובדים מוצאים בכפייה לחל"ת, ישנה לפחות חברה אחת שדווקא מפזרת סכומי עתק ומנצלת את המשבר הקשה להתרחבות רברבנית. החברה הזו היא פייסבוק ישראל, שכידוע אינה משלמת אגורה מס על הכנסות חסרות תקדים בישראל המוערכות בכ-100 אלף דולר בכל שעה עגולה.

בחסות משבר הקורונה, פייסבוק ישראל תחת המנכ"לית עדי סופר תאני, מתרחבת ושוכרת בימים אלו שתי קומות נוספות במגדל שרונה עזריאלי. במקביל, את קומה 37 במגדל היוקרתי הסבה פייסבוק לחדר אוכל היקר בישראל המאובזר גם במטבח פעיל וחדשני.

פייסבוק ישראל שוכרת כיום כ-24 אלף מ"ר המתפרסים על 10 קומות במגדל העסקים הגבוה בישראל – עזריאלי שרונה. בנוסף היא שוכרת מספר קומות במגדל רוטשילד 22. על פי כלכליסט, לאור קשיים אליה נקלעה חברת מג'יק ליפ ששכרה בשרונה את קומות 47-48, פייסבוק ישראל החליטה להתרחב ונכנסה במקומה של מג'יק ליפ עם שטח נוסף של 5,000 מ"ר. שווי העיסקה היא כ-10 מיליון ש"ח לשנה.

העבודות על חדר האוכל של פייסבוק, צילום: בנין הארץ, בשימוש הוגן
העבודות על חדר האוכל של פייסבוק, צילום: בנין הארץ, בשימוש הוגן

מזה כ-5 חודשים שחלק ניכר מעובדי פייסבוק ישראל אינם מגיעים למשרד כבשגרה וככל הנראה בכוונת פייסבוק העולמית בעקבות הכרזות שונות של מארק צוקרברג, לאמץ את מודל העבודה מרחוק עבור נתח משמעותי מעובדיה.

שינוי מטרת קומת המשרדים והפיכתה לחדר אוכל עם מטבח פעיל, היוותה "אתגר הנדסי ומכיוון שהבניין תוכנן למשקלים המתאימים למשרדים, נדרש לבצע חיזוק תקרת הקומה עבור הפיכת ייעודו לחדר אוכל." כך על פי חברת בנין הארץ שהובילה את הפרויקט.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים