עמוד 'דיווח ראשוני' הוחזר לפייסבוק לאחר שהוסר אמש

דיווח ראשוני
דיווח ראשוני

עמוד החדשות הימני 'דיווח ראשוני' שמונה כ-250 אלף לייקים, הוסר אמש במפתיע מהרשת החברתית. דבר הסרתו עורר הד תקשורתי והוביל לפרסומים מרובים וגם להתערבותם של חברי כנסת שפנו לחברת פייסבוק ישראל עם דרישה להחזיר את העמוד הפופולארי. עתה כ-24 שעות לאחר הסרתו, העמוד חזר לפייסבוק בדקות האחרונות. על פי סטטוס שפירסם יוסי דוידוב, מבעלי 'דיווח ראשוני' עולה כי לטענת פייסבוק העמוד נמחק לאחר שנפרץ והוסר על ידי האקרים או יותר מדוייק – קראקרים.

על חזרת העמוד כתב דוידוב: "בשיחת סיכום וועידה משולשת שנערכה הערב בין חבר הכנסת אורן חזן יחד עם התערבותו הנחרצת של חבר הכנסת אמיר אוחנה, מול גורם בפייסבוק ישראל ומנהלי דיווח ראשוני, הובהר מצד פייסבוק ישראל כי דף החדשות דיווח ראשוני שהוסר אמש בשעות הערב מהרשת – יוחזר לבעליו המקוריים, לאחר שנפרץ והוסר על ידי האקרים, ככל הנראה מאזור מצרים. פייסבוק ישראל העניקה אבטחה חדשה לדף על מנת שמקרה כזה לא ישנה בעתיד. אנו מודים לפייסבוק ישראל על המענה המהיר, על הסיוע האישי, ועל השבת הדף."

זו פעם נוספת שפוליטיקאים מהימין פונים לפייסבוק בבקשת הבהרה ודרישה להחזרת עמוד שהוסר. באחרונה פעל ח"כ אמיר אוחנה להחזרת פרופיל הפייסבוק האישי של בלוגר ימני בשם "אדם גולד" שהוסר מהרשת החברתית. לאחר פנייתו של אוחנה ולחץ תקשורתי, בעיקר בתקשורת הימנית, פייסבוק חזרה בה מההסרה והחזירה את הפרופיל.

מפייסבוק ישראל ו'שלום תל אביב' סירבו להגיב בנושא.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים