הפרוטוקול במשפט הצינור חושף את הכאב האישי הגדול של גיא לרר

גיא לרר, צילום: מיכה לובטון
גיא לרר, צילום: מיכה לובטון

כחודש לאחר הדיון בתיק העיקרי שבתביעה שהוגשה ע"י ערוץ עשר נגד מנחה הצינור לשעבר גיא לרר, נחשפים 300 עמודי הפרוטוקול, שמגוללים את הכאב הגדול של לרר במאבק המשפטי שמתנהל כנגד מעסיקתו לשעבר על בעלות עמוד הצינור בפייסבוק.

כזכור עמוד הפייסבוק של הצינור שמונה למעלה ממיליון איש מושבת מזו תקופה ארוכה לאחר שלרר וערוץ עשר לא הצליחו להגיע להסכם פשרה, כשלטענת כל צד עמוד הצינור, שנחשב לנכס דיגיטלי מוביל בישראל, שייך לו.

מצידו של לרר נטען כי העמוד תופעל לאורך כל השנים ביוזמתו ובמימונו וזאת ללא קשר לתוכנית הצינור עצמה שמשודרת בערוץ עשר. מנגד מהערוץ נטען כי ברור לכל הדעות כי העמוד הוקם תחת שם התוכנית, קודם בתוכנית עצמה ופעל כחלק בלתי נפרד מעבודתו של לרר בערוץ ולפיכך העמוד שייך להם.

בדיון הראשון הציעו הצדדים כי במטרה לפתור את המחלוקת ביניהם, יפנו לחברת פייסבוק ישראל בבקשה כי זו תשכפל את העמוד, כפי שעשתה בעמוד 'האח הגדול' כך שיהווה נכס זהה לשימושו הבלעדי של כל צד. אולם בפייסבוק נחרדו מהרעיון, שעתיד היה לפתוח דלת לדרישות דומות מכיוונים רבים, והודיעו כי לא רק שבכוונתם שלא לשכפל את העמוד, אלא אף לבטל את שכפול עמוד 'האח הגדול'. וכך גם היה.

בסיום הדיון האחרון שהתקיים בסוף דצמבר הודיעה השופטת כי מדובר בתיק סבוך ומרתק ואף הציעה הסכם פשרה שיאפשר לשני הצדדים לחלוק את העמוד בשימוש הדדי, אולם הסכם הפשרה לא התקבל בעין יפה ע"י הצדדים שכאמור יפגשו לסבבים נוספים במשפט המתוקשר.

>> להורדת קובץ ה-PDF המלא

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. לא חסרים מקרים דומים של טאלנטים ורשת שמארחת אותם (מקרה קצת שונה-בן רד מ88FM עם תוכנית הרדיו "נותן ברוק" לדוגמה שבהמשך הפך את הדף שלו ל"נותנים ברוק", ומקרה אחר שמוכר לי), כמו האמן והפטרון של הרנסאנס. הבעיות מתחילות כשהרשת זוקפת לזכותה את הכשרון של הטאלנט והאגו של הטאלנט מקשה עליו להכיר בתמיכה והבמה שהוא קיבל. נעשתה השקעה של גיא לרר אבל גם ערוץ 10 נתן זמן מסך.

    השורה התחתונה היא כזו-שני הצדדים צודקים במידה כזו או אחרת, אבל שני הצדדים ניזוקים מהמצב אם לא ימצאו מוצא. הצפייה יורדת והעוקבים הולכים למקום אחר.

    גיא לרר יכול לפתוח דף עסקי משלו וקרוב לוודאי שיעברו לשם עוקבים נאמנים, אפשר שערוץ 10 יקים דף משלו. פתרון השכפול לדעתי גם ראוי: לקרוא לדף הנוכחי "הצינור – ערוץ 10" ולדף של לרר "צינור לילה – גיא לרר"
    תסתכלו קדימה. פחות משפטיזציה ויותר עשייה

  2. שלמה, צדק אמור להיות צדק. ולא משנה מול מי עומדים
    לא קראתי את הפרוטוקול אבל מהחדשות באינטרנט עולה סיפור לא פשוט בכלל.
    מקווה שיצא רק טוב

  3. לא מבין אך משרד המשפטים לא מגן על אזרחית שהשואה לאיש ציבור ..מחר יתקינו בחשאי מצלמה זעירה בחדר מיטות בבית ותחסוף נטיות שמבחינתה הבית אמור להיות מבצרי צריך לסתום פירצה זו כאשר המדינה מאפשרת פגיע בפרטיות של כל אדם גבר או אישה לדעתי אסור לצלם גבר שהוגש באישתו או בעל נטייה ומוזרה ביזרית ולהלך אמים על המצולם שמוצא עצמו ניסחת בחסות החוק הזכות לפרטיות היא אבן בוחן האין נעשה מספיק לישמור על עולמו של כל אדם שמא יתרסק למראה מביך של אדם במעמד גבוהה שאינו מצוי בפעילות בלתי חוקית זיכרו היום זה פלוני או פלונית מחר זה אתה או את וליכפות על בתי משפט החרדית ששם הם מונחים ברוח חוקי התורה או חוקי בתי משפט האזרחי לדוגמה אדם שהכאס מעביר את דעתו והוא בודק נומר לירצוח את אישתו ..ובמשך הזמן הוא נרגע ומבטל את ההזמנה לרצח ומבין את חומרת מעשיו ומצליח לבטל הכל האים ענין זה הוא פלחי כבר בהקלטה הגבר או האישה ניסערים ..מילים או כוונות הוא לא חץ שנישלך ולא ניתן לשליטה או החלטה ליליות על ההדק קטונתי מלפרש את החוק אךיש מחקרים שאמירה קיצונית היא מענה להרגע שבנה הוא או היא משיבה או משיב לה או לו מנה אחת הפעמים ..ואני מדבר מניסיון שמה שבאמת מונע ממני לפגוע באדם אנושות היא המחשבה לירצוח אותו כאשר עמוק הוא לא מסוגל ולא בנוי ריגשית לקחת נשמה אני יודע דשנים על המשקל שלא משנה עים האדם מתכוון באמת לעשות זואת או לא וכבר חכמינו לפני 400שנים עסקו בעידנה רתיחה של אדם שמצוין בעידנה רתיחה ועל כך עומדת לו זכות לאגן על עצמו באמירה בעידנה רתיך שזה דברים שהכעס ממבי אדם לומר דברים קשים שנשארים בגדר אמירה שלא תבוא לידי עשיה ..כותב. זאת אדם שלמד 5שנות לימוד היסודי שזה אני אך הייתי תולעת ספרים קראתי כ300 ספרים ואני מה שקרוי אוטו דידקטי וכל משפט שהיה לי בזכות הספרים שקראתי ולהכיר מי שופט אותך תמיד כשנישפטתי הייתי הולך לבית משפט וכותב מה מרגיז אותו מה מידת הסבלנות שלו מאיזה עידה הוא והכל כתבתי וכך חסחתי לי תקופות ארוכות של מאסר כמובן שהיום זקנתי והרצון לצפצף על החוק כבר לא קים אצלי אפילו לא חוצה כביש שלא במעבר חציה זהו תמה לה החפירה שלי תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים