ראשוני: מעיין שריג מונתה למנהלת התקשורת של פייסבוק ישראל

מעיין שריג, צילום: פייסבוק
מעיין שריג, צילום: פייסבוק

חברת פייסבוק ישראל בניהולה של המנכ"לית עדי סופר תאני ממשיכה לעבות את מערך הנשים שאוחזות בתפקידי מפתח בתאגיד האינטרנט בישראל וממנה את מעיין שריג (מעין שריג) כמנהלת התקשורת התאגידית של פייסבוק בישראל (ראש מערך תקשורת ארגונית) וזאת כמעט שנתיים אחרי שפייסבוק ישראל החלה במסע החיפושים.

עם כניסתה לתפקיד היום, שריג שתפעל מול סופר-תאני ומול מנהלת התקשורת האיזורית טינה קולו מפייסבוק לונדון, לראשונה תשמש כראש מערך תקשורת פנימי בפייסבוק בישראל, וזאת לצד משרד היח"צ 'שלום תל אביב' של זמיר דחב"ש ורינת פרידמן שיהיה כפוף אליה. במסגרת הרה-ארגון בניהול התקשורת התאגידית של פייסבוק, 'שלום תל אביב' ישמשו על תקן משרד ניהול המשברים של פייסבוק ישראל וכן משרד היח"צ האישי של עדי סופר תאני בקידומה בארץ ובחו"ל.

מעיין שריג וטינה קולו היום
מעיין שריג וטינה קולו היום

באחרונה נחשף במזבלה כי פייסבוק ישראל חיזרה אחר עיתונאי לתפקיד הנכסף, ושריג אכן עיתונאית עבר שאחזה במספר תפקידים בתקשורת הישראלית – בהם רכזת חדשות בעיתון מעריב (2007-8), רכזת דסק חדשות 2 (2008-11) בתוכנית "שש עם" ודוברת חברת הטלוויזיה קשת (2011-13). מעבר לקריירה העיתונאים, שימשה שריג כדוברת של השר ישראל כ"ץ שנחשב לאחד הפוליטיקאים הבזבזנים ביותר בפרסום בפייסבוק (שלטענת שריג בזמנו, עשה זאת מכיסו הפרטי) ובתפקידה האחרון כדוברת של חברת פיליפ מוריס, יצרנית מרלבורו ומותגי טבק וסיגריות נוספים.

על מינויה של שריג הכריזה לפני מספר דקות טינה קולו, מנהלת התקשורת של פייסבוק EMEA שמושבה בלונדון, שכפי שנחשף במזבלה, שהתה באחרונה בישראל בכדי לסגור את חוזה העסקתה. שריג שנחשבת לדמות אהודה בענף התקשורת, תדרש בין היתר לתקן את מערכת היחסים הרעועה בין פייסבוק לתקשורת – אתרי חדשות ובלוגים וכן לטפל בנושאים שמעיבים תקשורתית וציבורית על פייסבוק כדוגמת אי תשלום מיסים, טיפול בהסתה ואלימות, פגיעה בפרטיות של גולשים ועוד.

מעיין שריג כתבה: "Next stop: Facebook!, חברים יקרים, אני גאה ונרגשת לספר לכם שאני יוצאת לדרך חדשה וחשבתי שזו הפלטפורמה הכי מתאימה להודיע על כך. אני שמחה לשתף אתכם שאני מתחילה בקרוב באחד התפקידים המרתקים שיכולתי לבקש ומצטרפת לפייסבוק כמנהלת התקשורת כאן בישראל. פייסבוק שינתה את האופן בו אנו מתחברים לאנשים ומתקשרים אחד עם השני. זו חברה שהראתה לי עד לאן הדמיון האנושי יכול להעפיל, הודות לחזון ברור, מחויבות, ויצירתיות. אני גאה להצטרף לצוות של אנשים מבריקים בתל אביב ובעולם. כתמיד, אני עומדת לרשותכם ומבטיחה להיות זמינה, קשובה ופתוחה".

פייסבוק ישראל סירבו להגיב.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

8 תגובות לפוסט

8 תגובות

  1. בהצלחה, אני ממש נרגשת בשבילך ובשביל אורנוש, עלי והצליחי וכל שתבקשי לו יהי.

  2. האם את נייטראלית?
    או שמאלנית כרוב אנשי התשקורת בישראל???(פרט ל רדיו גלי ישראל עיתון ישראל היום וערוץ 20 בטלוויזיה שהם ימין)
    כל השאר שמאלנים!!!!!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים