הכירו את אלי למש – סמנכ"ל השיווק והמכירות של i24NEWS

אלי למש
אלי למש

המזבלה וקהילת 'מנהלי שיווק מצייצים' מזמינות אתכם להכיר במדור מיוחד את האנשים שמאחורי מושכות השיווק של החברות והמותגים מהמוכרים במשק הישראלי. האורח השבועי הוא אלי למש, סמנכ"ל השיווק והמכירות של ערוץ החדשות והאקטואליה הבינלאומי i24NEWS שבבעלות פטריק דרהי ותחת ניהולו של פרנק מלול.

אני במשפט:
לדעת קצת על הכל, יכול לעיתים קרובות להוות ערך גבוה בהרבה מאשר להתמחות בדבר אחד בלבד.

איך הגעת לעולם השיווק?
לאחר שסיימתי בצרפת את לימודי תואר שני, החזקתי בידיי שני תארי M.A האחד במדעי המחשב והשני ביזמות ומצאתי את עצמי מתלבט בין טכנולוגיה לקריאייטיב. בשנת 2003 התחלתי את הקריירה שלי בחברות העוסקות בפירסום בדיגיטל, כפשרה בין תחום היצירה והקריאייטיב לבין טכנולוגיה. עם הזמן כשחיפשתי להרחיב את הספקטרום שלי בתחום, הפרסום באופן מאוד טבעי הוביל אותי לשיווק.

מה הוא המהלך השיווקי המשמעותי שהובלת לאחרונה?
בניתי מחדש כל אספקט בשיווק של i24NEWS, רשת חדשות בינלאומית: מיתוג מחדש, אסטרטגית יח"צ, אסטרטגית סושיאל, קד"מ, פרסום חיצוני ופנימי וכל זאת במקביל למקסום גלובלי של הרווחים ממכירות ברחבי העולם.

מה הוא מנהל שיווק טוב בעיניך?
מנהל שיווק טוב בעיני, הוא אדם בעל חשיבה יצירתית במהותו, כזה שאוסר על עצמו מלהחזיק מגבלות כלשהן על דרכי החשיבה שלו. שהרי, הוא צריך להישאר מעודכן בכל עת בכל מה ש"חם", על קידמה בתעשייה, הזדמנויות וגם על פעילות המתחרים שלו. מהות התפקיד של מנהל שיווק היא לגרום לחברה שלו להתבלט בתחומה בכל זמן והדרך הטובה ביותר להשיג את זה היא באמצעות חדשנות מתמשכת, מה שמצריך גם, גישה נטולת פחד שתאפשר לו לקחת סיכונים לעיתים.

פרגון לחברה שעושה פעילות שיווקית טובה בארץ ובחו"ל?
רדבול השקיעו כל כך הרבה משאבים באקסטרים ספורט ובהפקות של תוכן מקורי שהתוכן שלהם הפך למדיה בפני עצמו, מה שהביא להם חשיפה ומודעות עצומה למותג של רדבול ללא רכש מדיה חיצוני כלל.

מסר למנהלי שיווק חדשים:
משום שהעולם כמו התחום שבו אנו עוסקים נמצאים בשינוי מתמיד, הדרך היחידה לשחק את המשחק טוב היא להיות בעל יתרון כשזה מגיע לידע וכך להיות בחוד התחום. תהיו סקרנים!

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. איריס ורדית ליאור לינוי בר גפן את אלבומו החדש הלב לא שירי מימון ושמעון בוסקילה מתחתן מה לעשות שרוול מתלבט איזה הגיב:

    חגית אנה איריס ללן זה אומר שהוא עושה את העבודה שלי לא תומך בתוכנות היה צריך לקרות גם אם זה היה לי את

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים