תומר שדה בג'וב חדש בפובליסיס אידיאולוג'יק

מזבלה

תומר שדה, מונה למנהל הפעילות הראשי (COO) של פובליסיס אידיאולוג'יק ויחל את תפקידו החדש בעוד כחודש וחצי. בתפקידו האחרון שימש שדה (33) כמנכ"ל סאצ'י אינטראקטיב, אותה הוא עוזב כעת לאחר כ-5 שנים. לשדה ניסיון של שנים רבות בתחום האינטראקטיב. הוא החל את דרכו בסאצ'י אינטראקטיב כסופרווייזר, לפני כ-3 שנים מונה לסמנכ"ל לקוחות ולפני כשנה וחצי החליף את דורון טל בניהול החברה. בסאצ'י אינטראקטיב החל תהליך של איתור מחליף לתומר שדה ובכוונת החברה להודיע על מינוי המחליף בימים הקרובים. שדה יתפקד כמנהל הפעילות הראשי של פובליסיס-אידיאולוג'יק ויהיה אחראי בתפקידו למעשה על ניהולה השוטף של החברה, לרבות ניהול הלקוחות, הקריאייטיב והאסטרטגיה, כח האדם והכספים. בתפקידו זה יהיה כפוף לינון לנדנברג ודורון טל שימשיכו להחזיק בתואר מנכ"לים משותפים לצד תפקידי המטה שלהם בקבוצת פובליסיס.

תומר שדה
תומר שדה

מאז חזר דורון טל לפובליסיס אידיאולוג'יק לפני כשנה והצטרף לינון לנדנברג בניהול החברה, בוצעו מספר שינויים במבנה הארגוני והפרסונלי ומינויו של תומר שדה, משלים למעשה את שרשרת המינויים בחברה.

דורון טל: בשנה האחרונה ביצעו שינויים רבים במבנה, בשיטת העבודה ובאופן החשיבה בפובליסיס אידיאולוג'יק. התהליך שעברנו הוכיח את עצמו בגדול ואת זה ניתן לראות בתוצרים האסטרטגים והקריאיטיבים שלנו הזוכים בהכרה בינלאומית ובפרסים רבים. הצטרפותו של תומר לתפקיד ניהולי בכיר באידיאולוג'יק תעזור לנו להמשיך את התנופה בה אנחנו נמצאים. תומר הוכיח בעבר את יכולות הניהול יוצאות הדופן שלו בתפקידו כמנכ"ל סאצ'י אינטראקטיב, בה השיג גידולים של עשרות אחוזים משנה לשנה.

תומר שדה: אידיאולוג'יק מובילה את תחום הדיגיטל בישראל כבר שנים רבות וממציאה את עצמה כל פעם מחדש. מבחינתי מדובר בעוד שלב בהתפחות האישית והמקצועית שלי בתוך קבוצת פובליסיס. אני גאה לקבל על עצמי את המשימה ומודה לינון ולדורון על האמון ואני בטוח שביחד נמשיך להוביל את החברה לשיאים חדשים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

14 תגובות לפוסט

14 תגובות

  1. [Comment ID #52494 Will Be Quoted Here]

    ואתה אומר את זה בתור אחד שמחזיק באיבר מין ענק? או בתור האדם שכתבו אליו את הכתבה?

  2. שיט
    נמאס לי מהינון הזה. כל פעם שאני מנסה להרים את הראש הוא מחרבן לי את הכל עם יציאה אסטרגית אחרת.
    תסכוווווול
    טוב
    אני מחזיר את יוסי ארז

  3. אני כל כך שונא לקרוא את התגובות שהעבירו משרדי היח"צ.
    זה כל כך פלצני ולא טבעי שזה משעמם, ולעיתים אף גורם לך לרצות להוציא את הגלוק מהמגירה ולסיים עם החיים האלה.
    😀

  4. באמת אידאולוגיק הצליחה להמציא את עצמה מחדש
    כמס׳ 5 בשוק במקום מס 1.
    נראה אם תומר שדה יוכל לרומם מחדש את האימפריה השוקעת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים