נאום הפרובוקטור: הדר גולדמן מדבר

הדר גולדמן - זרמון גולדמן DDB
הדר גולדמן – זרמון גולדמן DDB

ערב טוב, אין פתיחה יותר בנאלית מזו: אם הייתם אומרים לי לפני 13 שנים שאעמוד כאן היום, כשמאחוריי אלפי קמפיינים וקהל כל כך גדול של לקוחות וחברים הייתי מבקש שתיתנו לי ממה שלקחתם. אבל בכל זאת לפעמים מותר להיות גם בנאליים, לפחות פעם בשלוש עשרה שנים.

נהוג בבר מצווה שהאב מברך "ברוך שפטרנו מעולו של זה". אבל אותי לא תשמעו אומר את זה על המשרד, גם כי העול עלינו וימשיך להיות עלינו. אבל בכל זאת, ובמובן מסוים אנחנו נותנים לילד הזה יותר עצמאות ומעבירים את המושכות הניהוליות לגיא וינברגר. גיא, אחד האנשים הכי חכמים והכי רציניים (וחסרי הומור) שזכיתי להכיר, התחיל את הרומן איתנו לפני הרבה שנים; ולמרות שעזב וכתב דוקטורט ופלירטט אצל המתחרים, תמיד היתה לנו פינה חמה וידענו שיום אחד הוא יקבל את ההגה ויוביל את המשרד; אז היום הזה הגיע ואני משוכנע שהמהלך הזה חשוב גם להמשך הדרך של כולנו, בשנות ההתבגרות שצפויות לנו עכשיו.

אילון ואני לא נעלמים ולא מתכוונים לתעות בשדות הקרח של האסקימוסים. כיו"רים פעילים נעסוק בפיתוח העסקי של החברה, ובהתאמתה לעולם החדש של הפרסום. לאורך שנים כינו אותנו "הילדים הרעים של עולם הפרסום"; אני מודה, לא תמיד היינו ילדים טובים, אבל תמיד הקפדנו לייצר פרסום שמאתגר מוסכמות חברתיות, כזה שאי אפשר לעבור לידו. כי במשרד הזה עבדו ועדיין עובדים אנשים מדהימים שמתפוצצים מכישרון ומביאים קמפיינים שמשאירים את כולנו המומים.

הדר גולדמן - זרמון גולדמן DDB
הדר גולדמן - זרמון גולדמן DDB

מינויו של גיא משלים את תהליך הרה-ארגון במשרד, שבמסגרתו עברנו לעבוד בשיטת האשכולות הרוחביים, ומסמן עבורנו תקופה חדשה. זרמון גולדמן חוגג השנה 13 ולפניו עוד שנים רבות של פרסום שמדברים עליו. כיו"רים משותף של החברה אילון זרמון ואנכי נוביל את המשרד לעבר עידן שבו יתאפיין משרד הפרסום כקובע טרנדים, יצרן תוכן, סוכנות טאלנטים, וכמי שמקיים דיאלוג שוטף עם קהלי היעד שלו, ויוצר עבורם חוויות מרגשות שהן חלק מהחיים, ולא חלק מברייק הפרסומות. זרמון גולדמן נכנס לתקופה מרגשת ומסעירה, ואני משוכנע כי גיא הוא האיש הנכון במקום הנכון.

אני מניח שעכשיו הזמן להודות למי שצריך והאמת שאם הייתי מתחיל אז הערב הזה לא יגמר. מי שמצליח לסבול אותי ואת שותפי היקר ראוי לכל תודה וזה כולל קודם כל את העובדים, הלקוחות השותפים לדרך והרבה אנשים שסייעו ייעצו, תמכו, אהבו וסתם היו שם. תודה רבה לכם

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

7 תגובות לפוסט

7 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים