כך יעשה לכתובות ה-ip של אתר אול ג'ובס אשר "שודדים" מודעות דרושים מלוחות של אחרים

Hoop Jobs
Hoop Jobs

המודל עליו מבוסס אתר AllJobs מצליח בשנים האחרונות להכעיס לא מעט בעלי לוחות דרושים ברשת ומחוצה. המודל הדיגיטלי מאוד פשוט, במערכת של אול ג'ובס אשר חלקה מכאנית וחלקה אנושית, מוגדרים מאות ואלפי מקורות דרושים ברשת, כאשר אלה נלקחים מהאתרים לטובת לקוחות AllJobs בטענה שאין זכויות יוצרים על מודעות דרושים (תקדים). גם אם חוקי, המעשים של אול ג'ובס נתפסים בעיני רבים כזדוניים ואפלוליים ויתרה מכך ספאמרים – שכן לאחר שהמודעה נשאבת למערכת של אול ג'ובס זו מוצפת לאלפי הלקוחות שלהם אשר מציפים בחזרה את המפרסם אשר כולה מחפש עובד/ת במאות קורות חיים בלתי רלוונטים.

לאחר מאבק די ממושך, מה זמן רב שאול ג'ובס כבר לא סורקים את לוח הדרושים של המזבלה, הטריק שנבחר בזמנו די פשוט – ניסוח מחדש של הטקסט במודעות הדרושים מתוך ידיעה שכאשר הקופירייטינג שלך חלות עליו זכויות יוצרים וכן גם שימוש באימיילים ייחודים אשר ישבו על שרת הדואר של המזבלה Advertising.org.il – כאשר קצירה של אותן כתובות הינה בניגוד לחוק (ספאם).

מתי מריאנסקי, מפעיל לוח הדרושים Hoop Jobs (קליק), בחר בטריק ה-IP, וחסם את הכתובות של אול ג'ובס וכאשר אלה מנסים לסרוק את האתר, הם מועברים לעמוד נחיתה ייעודי (קליק) עם תמונה של ראש הממשלה הבועט בראשו של לוגו החברה.

Hoop Jobs
Hoop Jobs

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים