אז ככה זה בעולם הפרסום? #4 ביום של הפצצה

אז, ככה זה בעולם הפרסום! מאת איתמר פרדני
אז, ככה זה בעולם הפרסום! מאת איתמר פרדני

קבלו את טור-הקומיקס הרביעי של איתמר פרדני, ארטדיירקטור בראובני פרידן IPG. מדי שבוע, או שבועיים או חודש או מתי שיבוא לפרדני, יעלה פה קומיקס חדש. הקומיקס יעסוק בנושאים סאטירים המאפיינים את משרדי הפרסום. הטור הרביעי: ביום של הפצצה. קליק ל-fan page של הטור בפייסבוק שם יעלו עידכונים אודות טורים חדשים.

הקודמים: צפו בקומיקס הראשון >> // הקומיקס השני >> // הקומיקס השלישי >>

אז, ככה זה בעולם הפרסום! מאת איתמר פרדני
אז, ככה זה בעולם הפרסום! מאת איתמר פרדני

קו
איתמר פרדני הוא ארטדיירקטור במשרד הפרסום ראובני פרידן IPG. בעבר הוציא פרדני 2 חוברות קומיקס אשר זכו להצלחה בפסטיבל הקומיקס. פרדני בפייסבוק >> // קליק ל-fan page של הטור בפייסבוק שם יעלו עידכונים אודות טורים חדשים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

10 תגובות לפוסט

10 תגובות

  1. "ממש ממש לא ציני",

    מה אתה נותן ציונים לתגובות? מי שמפרסם פה את העבודות שלו שם אותן במודע לשיפוט של כולם, וצריך שיהיה מוכן גם לתגובות אוהדות וגם לביקורות. אני לא מבין מה הבעיה שלך עם התגובה שלו? הוא כתב שזה לא מצחיק, טיעון לגיטימי. וזה אכן לא מצחיק גם בעיניי. אתה רוצה תגובה מנומקת? זה לא מצחיק כי הסתכלתי על זה ואף שריר לא זז לי בפנים. לא חייכתי. ומצחיק זה שמסתכלים על משהו וצוחקים. זה לא קרה. לכן לא מצחיק. תגובה מספיק טובה בשבילך?

  2. [Comment ID #92353 Will Be Quoted Here]

    מה אתה נותן ציונים לתגובות? מי שמפרסם פה את העבודות שלו שם אותן במודע לשיפוט של כולם, וצריך שיהיה מוכן גם לתגובות אוהדות וגם לביקורות. אני לא מבין מה הבעיה שלך עם התגובה שלו? הוא כתב שזה לא מצחיק, טיעון לגיטימי. וזה אכן לא מצחיק. אפילו שכל החברים שלו מגיבים לו פה ומהללים אותו. זה פשוט לא מצחיק. אתה רוצה תגובה מנומקת? זה לא מצחיק כי הסתכלתי על זה ואף שריר לא זז לי בפנים. לא חייכתי. ומצחיק זה שמסתכלים על משהו וצוחקים. זה לא קרה. לכן לא מצחיק. תגובה מספיק טובה בשבילך?

  3. [Comment ID #92343 Will Be Quoted Here]
    אחלה תגובה, מצויינת, מתומצתת. אנשים כמוך צריך, שלא רק עושים, אלא גם מטקבקים בכזו דייקנות. שאפו גבר!
    ולגבי הקומיקס: יופי. אבל לא כמו הטוקבק המעולה שמעלי.

  4. זה חרא. לא מצחיק. לא הולך לשום מקום… חבל על הזמן מסך שלי ושל הגולשים. אם כבר שיעשו משהו איכותי.. לפחות בכתיבה.

    מעצבן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים