יח"צ סברינה בלהסן נגד בלוגרית איחור אופנתי: איום על סך 50,000 ש"ח בגלל שהבלוגרית לא כתבה על המוצר

יח"צ סברינה בלהסן נגד בלוגרית איחור אופנתי
יח"צ סברינה בלהסן נגד בלוגרית איחור אופנתי

50,000 ש"ח, זהו הסכום המופרך שלא לומר המגוחך שמשרד יחסי הציבור סברינה בלהסן אשר בבעלות אשת יחסי הציבור סברינה בלהסן-נימצוביץ, דורש מהבלוגרית מעיין אסור אוחנה העומדת מאחורי בלוג אופנה קטן בשם 'איחור אופנתי' וזאת לאחר שבשבוע שעבר התלוננה הבלוגרית כי תקציבאית במשרד יחסי הציבור זעמה עליה על שלא רשמה סטטוס שיווקי על אחד המוצרים שנשלחו לבלוג.

הסיפור החל ב-16 באוקטובר לאחר שאסור קיבלה טלפון זועם משלומית, תקציבאית במשרד יחסי הציבור סברינה בלהסן אשר זעמה כי לא כתבה על סט הצלליות אשר קיבלה ממשרד היח"צ. אסור אשר חשבה שאין שום ייחודיות במוצר החליטה שלא לכתוב עליו. לאחר קבלת השיחה הבלוגרית העלתה תמליל ופוסט על הסיפור בבלוג, שם כתבה כי "עיצוב הקופסא בנאלי, הצבעים אינם פיגמנטיים כלל, למען האמת בכדי לשים כמות מספק של צללית שתיראה על העפעף נאלצתי להניח את הצללית קרוב ל-10 פעמים, פעם אחר פעם".

אמש (24.10) סיפרה אסור בבלוג כי קיבלה מכתב מעורכי דינו של משרד היח"צ בו היא נדרשת לשלם פיצוי סטטוטורי בסך של 50,000 ש"ח וזאת בתוך 7 ימים ממועד כקבלת המכתב.

מתוך הפייסבוק של סברינה בלהסן
מתוך הפייסבוק של סברינה בלהסן

אסור כתבה בבלוג: "ועכשיו אני חייבת 50,000 שקל, אז כבר יש לי 25 בארנק, לאט לאט זה יצטבר אני מאמינה, עם ריביות והכל. אני תמיד יכולה למכור את אוסף הפוגים שלי מהילדות- באי ביי זה בטח שווה מליונים. המשכתי לסקור את המשאבים שעומדים לרשותי- כרגע אני חייבת לבנק עוד כמה עשרות אלפי שקלים על לימודי פילוסופיה, אבל אני זוכרת שאמא אמרה שאם אלך ללמוד, אקבל עבודה טובה. לכן, החלטתי להגיש מועמדות לתפקיד במשרד “סברינה בלהסן”, בתור הפילוסופית ואחראית האתיקה הראשית. אני מזמינה את כולכם לעזור לי בפנייה אישית זאת לסברינה בלהסן, על ידי שליחת המשפט הבא במייל ובפייסבוק, ובכל צורה שתוכלו: "גב’ בלהסן, מעין אסור באמת חושבת שתוכל להיות נכס לחברתך כפילוסופית ואחראית האתיקה הראשית, ובכך תוכל לשלם את חובה לחברה ולך באופן אישי."

יח"צ סברינה בלהסן נגד בלוגרית איחור אופנתי
יח"צ סברינה בלהסן נגד בלוגרית איחור אופנתי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

10 תגובות לפוסט

10 תגובות

  1. מעיין יקרה,זו אחת הסיבות שיש את הלכות לשון הרע. אילו למדת אותם היית יודעת שכל ההתעסקות סביב השמצה זולה של החברה ההיא, והשמצת המוצר היא סיבה באמת טובה לתביעה.
    לצערי את לא מבינה את כוחן של מילים ומשתמשת בהן שוב לרעה, במקום לסכם שאת מורידה את הפוסט ההוא ובונה חדש שייתן צדדים יפים במוצרים אחרים של החברה ההיא. את משמיצה שוב ומזלזלת בכוחך.

  2. הי,

    אני מעין – בלוגרית אופנה וטיפוח\סטודנטית\עובדת בגלריה\ישות צינית ומשעשעת.

    אני רוצה להיכנס לרשימת הבלוגריות מובילות הדעה ולהיחשף למוצרים והאירועים שלכם.

    http://themaayan.com/

    תודה מראש,

    מעין אסור

  3. אני לא מבינה מה הסרט של הבלוגרית הזאת!
    כולה ביקשו ממנה לכתוב על המוצר כמה מילים. לדעתי שווה לאנשים עלי בלוג קטן לעבוד בשיתוף עם משרד יח"צ.
    הבלוגרית נשמעת כמו מישהי שרק רוצה לקדם את עצמה ובדרך דורכת על אחרים. היא כל כך מתעצבנת התנהגו אליה בזלזול ובמקום לפעול בצורה בוגרת היא יורדת לרמה נמוכה יותר ורומסת את משרד היח"צ. מה שהיא עשתה יכול להרוס משרות של אנשים במשרד ולהזיק למשפחות.
    חבל שהיא לא חשבה על הדברים האלה לפני שהיא יצאה נגד המשרד והעובדת שלו.

  4. [Comment ID #97204 Will Be Quoted Here]

    זה לא משנה אם התמורה היא כספית או לא.
    היא ואחרים לא מפרסמים/מקדמים מוצרים בעבור משרדי יח"צ בלי סיבה נכון ?:)

  5. [Comment ID #97203 Will Be Quoted Here]

    איפה ראית שהיא גובה כסף, ממה שראיתי זה בלוג אישי שהיא לפעמים סוקרת בו מוצרים שהיא קיבלה ממשרדי יח"צ. ובכלל בפוסט המדובר היא מזכירה שעקב דברים כאלה היא הפסיקה לעבוד עם משרדי יח"צ.

  6. 50,000 זה לא מיליונים וזה בהחלט סכום שיכול להזיק לך.
    סתם לידע כללי, ניתן לעקל לך גם את הבלוג ולכן כדאי אולי שתנסי להיפגש עם סברינה ולא תנסי להזיק לעצמך יותר.
    בית המשפט לא יראה את המקרה ככריש המנסה לטרוף דג, אחרי הכל את גובה כסף בעבור פרסום פוסטים שיווקים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים