ברנז'ה: SEO ישראל רוכשת את מכללת סומו למקצועות המדיה החברתית

מכללת סומו
מכללת סומו

חברת SEO ישראל מודיעה היום על רכישת מכללת סומו העוסקת בלימוד תחומים שונים במדיה החברתית. בין מקימי המכללה – טל נברו, Guru4rent וחברת ויסנס. סכום העיסקה לא נמסר אולם גורמים בענף מעריכים כי מדובר בכמה מאות אלפי שקלים בודדים.

ברנז'ה: SEO ישראל רוכשת את מכללת סומו למקצועות המדיה החברתית
ברנז'ה: SEO ישראל רוכשת את מכללת סומו למקצועות המדיה החברתית

הודעה לעיתונות מאת: גיל קריים, יחסי ציבור

חברת SEO קולג', המציעה קורסים בתחומי קידום אתרים (SEO), מכריזה על רכישת המכללה ללימודי ניו-מדיה סומו. חברת SEO קולג' הינה חברה בת של SEO ישראל, מחברות האינטרנט הבולטות והוותיקות בישראל לקידום ושיווק אתרים, ולניהול מדיה חברתית. היקף הרכישה לא נמסר לפרסום. כיום מוצע על-ידי SEO קולג' קורס להכשרת אנשי מקצוע בתחום קידום האתרים (SEO), העושה שימוש בניסיון שנצבר בתחום לאורך השנים בחברת האם, SEO ישראל. הקורס של SEO קולג' מבוסס על הרצאות פרונטליות לצד צבירת ניסיון מעשי ומבחנים לקבלת תעודה, תוך תמיכה וליווי אישיים.

עם רכישת מכללת סומו, יורחב היצע הקורסים המוצע על ידי SEO קולג', ויכלול גם את מגוון הקורסים של מכללת סומו, העוסקים בעולם הניו-מדיה ומועברים על-ידי צוות מרצים מהשורה הראשונה בשוק. מכללת סומו, שהוקמה על ידי גיא לביא, אייל בנבנישתי וטל נברו, פעילה בתחום הניו-מדיה מזה כשנתיים ובמהלכן התקיימו 19 מחזורים של קורס הדגל של המכללה. יצוין כי פעילות המכללה לא תמוזג בשלב זה לפעילות SEO קולג', והיא תמשיך לפעול כמסגרת עצמאית תחת שם המותג הקיים. שרון קליין, מנכ"לית SEO קולג', תנהל מעתה גם את פעילות מכללת סומו.

לדברי קליין: "בכוונתנו להשתמש בניסיון הרב שנצבר ב-SEO קולג' בבניית תכניות לימודים עיוניות ומעשיות ובמקביל נשתמש בניסיון המקצועי בניהול נוכחות במדיה חברתית שנצבר ב-SEO ישראל, בכדי להפוך את הקורסים המוצעים על ידי סומו לקורסים המקצועיים והמעשיים ביותר בשוק. המטרה היא להעלות את הרף הקיים בשוק בתחום ההכשרה המקצועית בלימודי ניו מדיה בארץ, ולהתמקד בצרכים ובידע הייחודיים הנדרשים לעובד המעוניין לעסוק בנושאים אלו בצורה מקצועית". לדבריה, תחום המדיה החברתית זוכה לעניין וביקוש רב בשנים האחרונות לאור ההתגברות של הפעילות של חברות ומותגים בתחום. עם הגברת הפעילות, עלה גם הצורך באיתור אנשי מקצוע איכותיים ובעלי ידע מתאים.

אורן שץ, מנכ"ל SEO ישראל: "החיפוש המתמיד אחר אנשי מקצוע טובים בתחום המדיה החברתית הוביל אותנו לרכישת הפעילות של חברת סומו על מנת לאתר את הסטודנטים המצטיינים ולשלבם בצוות מחלקת המדיה החברתית שלנו". מהלך רכישת מכללת סומו הינו מהלך טבעי ל-SEO קולג', מאחר ואורן שץ, מנכ"ל SEO ישראל, משמש כבר כיום כאחד המרצים הבכירים במכללת סומו, מה שמאפשר לו היכרות קרובה עם פעילות המכללה ועם מייסדיה. שץ ציין כי "במהלך השנים נהניתי לעבוד עם צוות סומו, ואני שמח לקחת חלק בהצעדת המכללה קדימה. ברצוני להודות לצוות שייסד את מכללת סומו, והביא אותה להישגים מרשימים.

שרון קליין הוסיפה: "לאורך זמן רב חיפשנו בשוק גוף מתאים שיוכל להתממשק לפעילות הקיימת שלנו תוך התאמה לסטנדרטים המקצועיים שאנו דוגלים בהם. מהלך הרכישה ושילוב מערך ההדרכה של מכללת סומו, הכולל סגל מרצים ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה בארץ בתחום המדיה החברתית, מבסס את SEO קולג' כמכללה המובילה בתחום השיווק באינטרנט".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. בושה וחרפה!
    המכללה הזאת חייבת כסף למרצים שלה!
    מסרבים לשלם על כמה חודשים אחורה!

    הייתי אומר עוקץ חברתי ולא מדיה חברתית

  2. מזל טוב לאורן שץ על בחירה מצוינת.
    צוות סומו נתן יחס אישי ומקצועי מעולה, נקווה כי כך ימשיך.
    סומו העניקה לנו את התוכן הכי רלוונטי והמרצים הכי טובים, אני אחת מיני תלמידים רבים ומרוצים שעברו קורס במכללה
    מאד מרוצה, מאחלת המון הצלחה בהמשך

  3. אותו סגל בכיר ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה טרם קיבל את משכורתו מהחודשים האחרונים
    מדובר בחוב של עשרות אלפי שקלים למרצים
    ונכון להיום אף אחד ממנהלי המכללה לא טרח ליצור עמנו קשר ולסדר את החוב

    לי זה מריח כמשהו לא כלכך חברתי

    על החתום
    מרצה מהשורה הראשונה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים