אילן שילוח ודה טיים השקיעו 700 אלף דולר בסטארטאפ הישראלי Pumpic

אילן שילוח משמאל
אילן שילוח משמאל

חממת THE TIME שבבעלות יו"ר מקאן אריקסון ישראל אילן שילוח וניר טרלובסקי, בניהולו של אורי ויינהבר הודיעה כי השקיעה 700 אלף דולר בסטארטאפ הישראלי Pumpic של היזמים איקו חסון וחי טאוב. הפתרון שמציעה Pumpic, בשלב זה באמצעות שירות מבוסס web וממכשיר האייפון ובקרוב גם במכשירים תומכי אנדרואיד, מאפשר לאסוף תמונות השמורות במחשב האישי של הצלם ולשלוח אותן לכל נמען וכל מקום, בתוך שניות. השירות מתאפשר באמצעות התקנת אפליקציה במחשב האישי, סריקה מהירה מאוד של תיקיית התמונות והעלאתה לענן (מבוסס מיקרוסופט). באמצעות Pumpic ניתן לשלוח עד 10,000 תמונות כשכל תמונה במשקל 100 מגה.

אילן שילוח משמאל
אילן שילוח משמאל

חי טאוב: "הקמנו את Pumpic כדי לשנות את הדרך בה אנו עושים שימוש בתמונות דיגיטליות. כצלמים חובבים שמטיילים ומבלים הרבה, אנחנו גם מצלמים הרבה מאוד תמונות ופשוט נמאס לנו להשקיע כל כך הרבה מאמצים מסורבלים של מעבר ממחשב למחשב עם דיסק און קי ולחשוב כל הזמן על נפח התיקייה שהולך וגדל. עוד יותר נמאס עלינו הסרבול שבהעברת תמונות לחברים ובני משפחה. אנחנו מאמינים שבשירות החדש שפיתחנו אנשים יוכלו לשתף אחד עם השני את התמונות המשותפות או החוויות האישיות באופן הרבה יותר יעיל ומהיר והכי חשוב – מבלי לפגום באיכות התמונה עצמה".

איקו חסון: "אין סיבה שהעברת הקבצים תבוצע רק מהמחשב בבית ולכן אנחנו מאפשרים למשתמשים גישה לכל התמונות מכל מקום ושליחת תמונות ללא הגבלה באיכות המקורית. זהו בעצם הרעיון העומד בבסיס הקמת Pumpic – יצירת מערכת כוללת לכל הקשור בתמונות האישיות שלנו. בכוונתו לאפשר לכל אחד ואחת גישה לכל התמונות מכל מקום ומכל מכשיר (באמצעות אתר האינטרנט, טלפון חכם, טאבלט וכו'), שיתוף אמיתי של תמונות באיכות מקורית וללא הגבלה, והשגת התמונות שהמשתמש מתוייג בהן בפייסבוק באיכות מקורית באופן אוטומטי, ובחינם".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים