לקראת מצעד הגאווה: כל תל אביב בשלטי הכוונה לחתונות של בני אותו המין

לחתונה של רמי ואלון
לחתונה של רמי ואלון

לקראת קיום מצעד הגאווה השנתי בתל אביב ביום שישי הקרוב, האגודה לשמירת זכויות הפרט למען ההומואים, הלסביות הביסקסואלים והטרנסג'נדרס בישראל באמצעות משרד הפרסום LEAD, שתלה לאורך מסלול הצעדה ובמקומות שונים בתל אביב, שלטי הכוונה לחתונות של בני אותו המין, קוד ה-QR על גבי השילוט מוביל לאתר של האגודה. קטן ונחמד. תודה לירום שצילם.

לחתונה של אלינור ויפעת
לחתונה של אלינור ויפעת
לחתונה של רמי ואלון
לחתונה של רמי ואלון

יח"צ: לרגל מצעד הגאווה 2013 המתקיים מחר, פוזרו הבוקר ברחבי תל אביב מאות שלטי הכוונה לחתונה, הנושאים שמות של זוגות חד מיניים (יפעת ואלינור, רמי ואלון). המהלך של משרד הפרסום Lead והשימוש הקריאיטיבי בשלטי ההכוונה הנפוצים בחתונות נועדו על מנת להעביר מסר חד וברור: אהבה, זוגיות ותאים משפחתיים חד מיניים קיימים בישראל, והגיע הזמן שהמדינה והציבור יכירו בהם כשווים לזוגיות הטרוסקסואלית – גם בנושא הנישואים.

מטרת הקמפיין היא לעורר עניין ושיח ציבורי בנושא הנישואים החד מיניים, לקבע אחת ולתמיד את הצורך בהכרה בנישואים אלו והגברת המודעות לאפליה נגד הקהילה הגאה. הקמפיין קורא לתמוך בהצעת החוק המציעה לעגן את זכותם של בני אותו מין למסד את אהבתם, לקיים זוגיות ולהקים משפחה בישראל ולהפוך את הנישואים החד מיניים מטרנד ברנז'אי לנורמה ממוסדת, למיינסטרים.

לדברי רמי יהודיחה, מנכ"ל ובעלים משרד הפרסום Lead: "התגייסנו לקידום שוויון זכויות מהותי ומלא עבור ציבור הלהט"ב מתוך המחויבות לדמוקרטיה בישראל הדוגלת לאמונתנו בשוויון ערך האדם. אנחנו גאים להוביל מהלך כה חשוב בחברה הישראלית ומאמינים שהדרך הקריאטיבית תעורר מודעות והכרה, תיתן לגיטימציה לנושא ותצליח לסייע לקידום הפן החוקי של מיסוד הנישואים החד מיניים."

לדברי שי דויטש, יו"ר האגודה למען הלהט"ב: "המדינה, השבויה עדיין בעבותות של כפייה דתית, אינה מכירה בכך שזו זכותם האזרחית של בני הקהילה הגאה להינשא, כפי שזו זכותם האזרחית של בני זוג סטרייטים. השנה, במצעד הגאווה 2013, חברי קהילת הלהט"ב, בני משפחותיהם וידידיהם הרבים אומרים לכלל הציבור ולנבחריהם שהגיע הזמן לשים סוף לאפליה רבת השנים. הגיע הזמן להפסיק לעודד את השינאה חסרת הפשר וההגיון לאנשים שנטייתם המינית עשויה להיות שונה משלהם הם אינם פחות ישראלים מכל אזרח אחר. הגיע הזמן לתקן את העוול – ולהכיר בנישואים גאים. כי אהבה, היא אהבה, היא אהבה".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. לא מבינה ..
    האם מדןבר על חתונה דתית חופה וקידושין?
    אני מצדדת בנישואין ואהבה והתמסדות בכל מין ומגדר
    אבל האם אהבה באמת זקוקה למסמכים או אישורים?
    אנשים טובים ואהובים תהנו ממה ומי שאתם ביחד בשקט ובנועם לא באמת צריך את כל הרעש ותשומת לב הזאת…
    אם יש מקום לחתום בו שמגיעות לכם זכויות כמו לכל אדם סטריייט במדינה אז גלו לי איפוא ואני הראשונה לחתום .
    בהצלחה
    מור

  2. גדול!!! אהבתי למרות שאני סטרייטית נשואה עם שני ילדים המתגוררת בפריפריה. לכל אחד במדינה יש זכות לבחור איך הוא רוצה לחיות את חייו ולנו זה לא צריך להפריע לחיות עם הבחירות שלנו. כל עוד זה לא פוגע בזכויות של אחרים זה תקין בכל בחינה שהיא. זוהי מהות הדמוקרטיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים