ברנז'ה: אתר מפיק נמכר לחברת שקוף דיגיטל בהנהלת שרון קרן

mefik

אתר 'מפיק' (Mefik.co.il), שהוקם על ידי בועז שיינהרץ ובני מלמד בשנת 2005 וצבר לאורך השנים מוניטין רב כתחנת עבודה מלאה לתחום האירועים, מחליף בעלות. האתר, שעד כה היה בבעלות חברת 'ב.ב. יזמות מדיה בע"מ' נמכר לחברת 'שקוף דיגיטל בע"מ' בהנהלת שרון קרן. את השיווק והמכירות באתר "מפיק" ינהל סמנכ"ל המכירות והפיתוח העסקי – יובל אלמוזנינו.

ברנז'ה: אתר מפיק נמכר לחברת שקוף דיגיטל בהנהלת שרון קרן
ברנז'ה: אתר מפיק נמכר לחברת שקוף דיגיטל בהנהלת שרון קרן

'מפיק' נהנה ממסד לקוחות רחב, אשר רובם מפרסמים באתר שנים רבות וחלקם מיום הקמתו, לפני שמונה שנים. הלקוחות השונים של האתר ימשיכו ליהנות משירותי האתר ומפיתוחים רבים עליהם שוקדת ההנהלה החדשה בימים אלו, אחד מהם הינו מערכת 'מסקיו', המאפשרת לכל מפרסם לקבל מספר טלפון ייחודי, הניתן למעקב, כך שהמפרסם יוכל למדוד את האפקטיביות של הפרסום בצורה יעילה יותר. בנוסף יושם דגש על חווית הגלישה של הצרכנים וגידול משמעותי ביצירת תוכן מקורי באתר.

במסגרת העיסקה נמכרה לחברת 'שקוף דיגיטל בע"מ' גם 'שואוריל'- התערוכה והכנס המרכזיים של ענף האירועים, אשר נמצאים בבעלות מלאה של אתר 'מפיק'. התערוכה מתקיימת אחת לשנה במרכז הירידים בת"א כבר מעל לעשור ותתקיים שוב בתחילת שנת 2014. תערוכת 'שואוריל' מושכת אליה כל שנה כחמשת אלפים מבקרים וכמאה מציגים מהענף.

מנכ"ל 'מפיק' היוצא, בני מלמד, מסר: "לפני שמונה שנים הקמנו, בועז ואני, את אתר 'מפיק' בדירה קטנה. עם השנים, תחת ניהולנו, האתר גדל והגיע למימדים של האתר הגדול ביותר בתחום. לאחר 15 שנה בענף הדינמי והמרתק הזה, בחרנו לצאת לדרך חדשה, כאשר אנו מפקידים את ניהול האתר בידיהם האמונות והמנוסות של 'שקוף דיגיטל' שיידעו להצעיד את האתר קדימה, לשמר ואף להגדיל את מעמדו ותפקידו המיוחד בענף".

שרון קרן מנכ"ל הקבוצה: "לאחר ניסיון של מעל 6 שנים בתחום הדיגיטל ומעל 14 שנים בפעילות מסחרית עם אלפי עסקים בתחומי המסעדות, האירועים ועוד', הקבוצה שאני עומד בראשה השלימה את רכישת האתרים Mefik.co.il ו – ligdol.co.il".

יובל אלמוזנינו סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי: "אנו רואים בקהל הלקוחות שלנו שותפים לדרך. בתפיסה זאת נעניק להם כלי מדידה למען שקיפות במדידת ההשקעה אל מול התועלת וכן נשתף אותם במהלכים שנבנה קדימה. בשירות בשוטף ובמענה, נתייחס אליהם כפי שאנחנו מצפים ורוצים שיתייחסו אלינו כלקוחות"

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים