הוט בעצבים: הפרק הראשון של העונה הרביעית והחדשה של הבורר דלף לרשת שעות לפני הקרנת הבכורה

הבורר עונה 4 פרק 1
הבורר עונה 4 פרק 1

ערב החזרה הגדול של סדרת הפשע המקורית 'הבורר' של רשף לוי והוט לעונה רביעית, היום, רביעי ה-16.10 בשעה 22:15, וחברת הכבלים נאלצה להתמודד עם הדלפה של הפרק הראשון בעונה אשר בשעות האחרונות נחת ברשת וניתן לצפייה ישירה ומלאה באמצעות אתר סדרות.TV ואתרי הצפייה הישירה דיילימושן ויו טיוב. לצפייה בפרק הראשון, יש להריץ את החיפוש הבא בגוגל 'הבורר עונה 4 פרק 1 – הדלפה'. תודה למיכאל וליבגני על הטיפ.

יח"צ הוט: הבורר חוזרת בעונה רביעית וחדשה. דרמת הפשע היוקרתית ששברה את שיאי הצפייה הטלוויזיוניים בישראל בשנים האחרונות עם למעלה מ-20 מיליון הזמנות ב-VOD. אחרי עונה ראשונה שבה נדב פלדמן (יהודה לוי) גילה את מוצאו האמיתי כבן אבוד לבורר בעולם התחתון (משה איבגי), עונה שנייה שבה הבורר ונדב למדו להכיר אחד את השני כשהבורר "המת" הסתתר בביתו של נדב ועונה שלישית שבה גם נדב הופך לנמלט שרודפים אחריו ומנסה להפוך את עסקיה של משפחת אסולין לחוקיים, חוזרת הסדרה בעונה רביעית במקום שבו העונה השלישית הסתיימה.

העונה הרביעית של הבורר נפתחת כשנדב פלדמן נעלם לאחר הגילוי המזעזע שאולי אביו הביולוגי אינו ברוך אסולין הבורר, אלא יגאל הנאצי, אויבו הגדול של הבורר. אבי הטחול שבור לב מכישלון ניסיונותיו לנהל מהלכים עצמאיים בעולם התחתון ומגילוי הבגידה של אהובתו קוקי והבורר מוצא עצמו שוב לבד, ללא בניו, כשכל האימפריה המתפוררת שלו על כתפיו ולצידו רק בולדוג, עוזרו הנאמן.

אבל נדב מוחזר מהר הביתה. במהלך העונה הוא מקבל על עצמו את ניהול האימפריה של משפחת אסולין. הבורר, בניגוד לעצתו של עוזרו, בולדוג, נותן לנדב תמיכה מוחלטת. נדב משקם את ההריסות, ואוסף סביבו אנשים חדשים שיהיו חייליו הנאמנים. הוא לוקח על עצמו לדאוג לאחיו, אבי הטחול, למורת רוחו של הבורר. נדב מתמודד לאורך כל העונה עם השאלה הגורלית מיהו אביו הביולוגי. הוא מבין שלא רחוק היום שבו מישהו משני האבות האפשריים שלו: ברוך אסולין (הבורר) או יגאל הנאצי, יחסל אותו.

לעונה רביעית והמדוברת יחזרו משה איבגי, יהודה לוי, שלומי קוריאט, חנה אזולאי-הספרי, עדי גילת, אניה בוקשטיין, שלום מיכאלשווילי, ציון ברוך, מאיה מרון, נטע גרטי, לירית בלבן, יוסוף אבו ורדה, אורי גבריאל, יגאל עדיקא, שאול מזרחי. אל הקאסט המנצח יחברו דמויות חדשות ובהן:

יון תומרקין: יגלם את ניר, חייל ביחידה מובחרת שמתחיל לעבוד בשורות העולם התחתון. מחייל מצטיין בצה"ל הופך ניר לחייל מספר 1 של נדב אסולין (יהודה לוי).

רותם סלע: תגלם את נטלי, אופציה חדשה וסוערת לכבוש את ליבו של אבי הטחול. אחרי המכות שחווה אבי בעונה הקודמת מהנשים בחייו, הוא חופשי לחשוב על בחורה חדשה. נטלי מופיעה משום מקום, בהפתעה ומביאה איתה ניחוחות, עומק וסערה שאפילו אבי לא מכיר.

מאיר סויסה: יגלם את דמותו של קרלוס. מדען כימאי, איש רוח שהלך רחוק מדי. ספק איבד את השפיות וחי בעולם ומימד פיזיקלי אחר. יניב ביטון – בימים אלו בתפקיד ראשי ב"פופר" של הקאמרי, "פולישוק", "צחוק מעבודה", "המלט" בקאמרי) יגלם את יעקב בינו, גבר עם נשמה של זמר מזרחי, בדרן, ססגוני וחי גדול מהחיים.

לימור גולדשטיין: תגלם נערת זוהר שהתבגרה. אישה שיודעת על גברים, אישה משופשפת, יפה וסקסית. גרושה שמגיעה לבית הבורר ועושה שם לבורר בכבודו ובעצמו בית ספר ברגשות.

יורם טולדנו: השחקן הסופר מוכשר ורגיש, ישחק העונה בבורר דמות שלא ראינו ממנו עד היום – הוא יהיה פסיכאטר ראשי, שנכנס לחייו של אבי הטחול, תחילה במסווה של טיפול ובהמשך מתגלה שמדובר בפסיכופט לא פחות קטן מאבי שנלחם בו באמצעים שאבי לא הכיר בעבר.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. לזכותם יאמר שזה קורה לטובים ביותר… לדוגמה הפרק הראשון של העונה החדשה של הומלנד שהודלף בטרם עת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים