ועידת מפיק שואוריל 2014 יוצאת לדרך

מפיק שואוריל 2014
מפיק שואוריל 2014

ועידת "Mefik-ShowReel", הוועידה הראשונה של ענף האירועים מבית מפיק – אתר הבית של עולם הפקות האירועים, הכנסים, התערוכות והקד"מ בישראל, תתקיים ב-18/2/2014 במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.

עידכון: הוועידה תתקיים ב- 3/3/2014, ולא כפי שפורסם בהודעה הראשונית.

מפיק שואוריל 2014
מפיק שואוריל 2014

קבוצת 'שקוף דיגיטל' אשר רכשה לאחרונה את פורטל מפיק, לקחה על עצמה להחזיר את התערוכה לפעילות לאחר שזו לא התקיימה מאז שנת 2011, והחליטה לקיים השנה את האירוע תוך מתן ערך מוסף תוכני למשתתפים בו. על מנת לעשות כן, הוחלט לקיים את האירוע בדמות וועידה מקצועית. בתוך כך, הוחלט גם להעביר את האירוע לבית המרכזי של הוועידות בישראל- מלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.

ועידת "Mefik-ShowReel", תפגיש לראשונה את מיטב המפיקים, אנשי התוכן לאירועים, וכלל אנשי התעשייה, לסדרה של דיונים שינסו להתמודד עם הנושאים הבוערים ביותר בעולם ההפקות והקד"מ של ישראל, ובתוך כך להבין איך יראה עולם זה בשנים הבאות. לצד הוועידה תתקיים תערוכה מקצועית רחבת היקף, אשר תהווה פלטפורמה לחשיפה, בה יוכלו המשתתפים להתרשם מהחידושים השונים בתחום עולם האירועים. בתערוכה ישתתפו מיטב החברות הענף. הוועידה מיועדת למפיקים, אנשי תוכן, מנכ"לים, סמנכ"לים, מנהלי ומנהלות רווחה, סמנכ"לי שיווק, סמנכ"לי משאבי אנוש, וכל מי שעולם הפקות האירועים נוגע לליבו.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים