עמית כוכבי מונה למנכ"ל מייפל במקומו של עדן עמירב

עמית כוכבי
עמית כוכבי
עמית כוכבי
עמית כוכבי

עמית כוכבי, 32, מונה למנכ"ל חברת מייפל מקבוצת WEB3, המתמחה בשיווק במדיה דיגיטאלית ובפרסום מבוסס תוצאות. כוכבי, שהצטרף למייפל בשנת 2011 ושימש בתפקידו האחרון כסמנכ"ל לפיתוח עסקי בחברה, יחליף בתפקיד את עדן עמירב, אחד ממייסדי מייפל, ששימש כמנכ"ל מיום הקמתה. עמירב, שישמור על אחזקותיו בחברה, ייצא לחופשה ולאחריה יפנה לעסוק בפרויקטים חדשים.

"סיפור ההצלחה של מייפל הוא יוצא דופן בשוק הפרסום הדיגיטלי" אומר עמית כוכבי, מנכ"ל החברה הנכנס, "הצמיחה של החברה ב-5 השנים האחרונות מעידה, מעל לכל, על ניהול נכון וקריאה חכמה של המגמות, התהליכים והתמורות שעובר התחום. הפתרונות שמספקת החברה היום, רובם על בסיס פיתוח פנימי, הם מהמתקדמים והמובילים בשוק, הצוות המוביל הוא מן המוכשרים והמנוסים. הדברים האלו באים לידי ביטוי בגודל החברה, במחזור הכספי שלה ובצמיחה שלה לשווקים נוספים בעולם. אני מודה על האמון שנתנו בי בעלי החברה ומקווה להמשיך ולהצעיד את החברה במסלול ההצלחות".

המנכ"ל היוצא, עדן עמירב: "אחרי 5 שנים מרתקות ואינטיסיביות אני חש כי מיציתי את תפקידי בתור מנכ"ל החברה. מייפל השיגה הישגים יוצאי דופן בשנים האחרונות, שהפכו אותה להיות אחת מהחברות הגדולות והמובילות בתחום. לשמחתי, החברה נמצאת היום במקום מאוד יציב ובריא, מה שמאפשר לי לצאת לחופשה של כמה חודשים בה אנוח, אשקיע בעצמי ואצבור אנרגיות לקראת האתגר הבא. עמית היה הבחירה הנכונה עבורינו, בעלי החברה. הוא נמצא עמנו מעל לשלוש שנים בהן עשה עבודה יוצאת מן הכלל. אנו בטוחים ביכולותיו להוביל את מייפל לשיאים חדשים, בארץ ובחו"ל".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים