פורים 2014: אטימות או פרובוקציה? חבורת נערים ממבשרת ציון התחפשה לקו קלוקס קלאן

פורים 2014: חבורת נערים ממבשרת ציון התחפשה לקו קלוקס קלאן
פורים 2014: חבורת נערים ממבשרת ציון התחפשה לקו קלוקס קלאן

חג הפורים רק בתחילת דרכו ויש את אלה שתחפושת וולטר ווייט או האחיות מלול פשוט לא מספיקה להם. קבוצה של 17 נערים תלמידי תיכון הראל במבשרת ציון, החליטה להתחפש השנה לקו קלוקס קלאן (KKK), ארגון אחווה אנטישמי וגזעני שנוסד ב-1865 בארה"ב במטרה לחזק את עליונות הגזע הלבן. הארגון מוכר בעיקר בזכות הלינצ'ים אותו ביצע בקהילה האפרו-אמריקאית.

בתמונה אשר הועלתה אמש (14.3) על ידי הצעירים ושותפה בפרופילי הפייסבוק שלהם, נראים הנערים מחולקים לשתי קבוצות – האחת אנשי ה-KKK והשנייה – עבדים שחורים אשר בהם נהגו אנשי הקו קלוקס קלאן לבצע לינץ'. תמונות נוספות של התחפושת הפרובוקטיבית הועלו לעמוד הפליקר של תיכון הראל.

פורים 2014: חבורת נערים ממבשרת ציון התחפשה לקו קלוקס קלאן
פורים 2014: חבורת נערים ממבשרת ציון התחפשה לקו קלוקס קלאן

אחד הנערים משתף את התמונה בפייסבוק

פורים 2014: חבורת נערים ממבשרת ציון התחפשה לקו קלוקס קלאן
פורים 2014: חבורת נערים ממבשרת ציון התחפשה לקו קלוקס קלאן

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

45 תגובות לפוסט

45 תגובות

  1. So, if I dress as a Hitler Youth and conduct a mock gassing of Jews that would be Ok!? How could you think this was OK!

  2. מזל טוב דפוקים, התמונה הזו עכשיו רצה בחו"ל וכולם מקבלים תזכורת כמה גזענים הם הישראלים. גם נותנים לנשים שחורות זריקות נגד הריון בלי הסכמה, גם עושים פוגרומים נגד שחורים בדרום תל-אביב וגם מתלבשים כמו ארגון ששורף שחורים למוות ותולה אותם. לא מצפה הרבה מהילדים כי הם סתומים בגלל הגיל אבל ההורים צריכים לקבל סטירה בדחיפות. אתם הורים גרועים, רק שיהיה לכם ברור.

  3. [Comment ID #109529 Will Be Quoted Here]

    יותר מידי עמוק. "עמוק עמוק מי ימצאנו," כמאמר קוהלת.

    שוטה.

  4. אז אם זה בתור מחאה זה מוצדק. נכון. אחד ושתיים צודקים. לי דווקא נראה שהילדים בני הטובים דווקא משתמשים באצטלה הזו כדי לכסות על התנהגות פושעת ופריקת עול במובן השלילי ביותר, אך החוקי למהדרין מן המהדרין במדינת ישראל.

    מדוע אם כן שלא יבצעו "מחאה" יהודית אותנטית (מה להם ולבעיות באמריקה, צבועים), וימחיזו את ימי השואה; קצינים נאצים ואסירים במחנות השמדה, לדוגמא? לגיטימי ורלוונטי שבעתיים. לא כן? מה אז הצייקנים פה יאמרו? (שהם מזרחים, וממילא חסרי תרבות. פיחס…פוי!)

  5. [Comment ID #109517 Will Be Quoted Here]

    אני לא מאמין שאנשים עדיין משתמשים בטיעון החולני "…הם בסך הכל ילדים." נבלה.

  6. המשך….
    ואולי זה טוב שהפלסטינים מפציצים את המדינה,אולי זה סימן מאלוהים שצריך לחסל את החסרי חוכמה ותבונה ושכל מהעולם לתמיד,אולי מכוונים בדיוק למטרות מסויימות ועד שיצליחו יפציצו את כל המדינה.
    רק בעזרת יה

  7. אם חשבתם שאתם כולכך חכמים וזה מחאה,היה לכם שלטים שמציינים שזה להמחאה נגד הגזענות,אבל לפי מה שאני הבנתי אם נראה לכם שזה מצחיק ומקורי ובסדר כי הם רק נערים כנראה שלא משנה כמה זמן הולכים לבית ספר במיוחד בישראל,שלא מלמדים כלום.
    ואין לכם כנראה דוגמא אישית בבית שמשכילה,אז יצאתם חסרי שכל ואם תרצו תמיד תוכלו להאמין שאם זה מצחיק לכם אף צבא גם לא יוכל לשמור עליכם מעונש של אלוהים,והוא המעניש שלא מרחם.
    ובשביל מדינה שאומרת שהם מאמינים באלוהים,הוא בטוח מתבייש להגיד שאתם הילדים שלו,ורק "מהחג" הזה שאפילו לא בתנך שאתם חוגגים אפשר להבין שאתם לא מבינים מי אתם בכלל וחבל שהעבדות תחזור על עצמה ליהודים,לאמריקאים או לכול אחד במקום לעבוד קשה בלא לאכזב את אלוהים.ואני שוב מציינת אתם חסרי אונים.

  8. היום האנטישמיות והגזענות זוכים ללעג, לפי דעתי בגלל שזה דבר מטומטם, התחפשו לטמטום..

  9. זה החינוך החילוני האנטישמי הבזוי והטמא!!! מלאי שנאה עצמית לעם ישראל!!!

  10. אני האח התאום של חיים שהוא במקרה אח של אברהם שניהם צודקים וגם אבא שלנו מולו אומר שאנחנו צודקים מי שרוצה מוזמן לבוא לאכול אינגרה

  11. מוישה אתה בן אדם ממורמר עצם העובדה שאתה עובר על כל התגובות ומגיב פה בלי סוף רק מראה שאתה בן אדם מבוגר מובטל מגעיל וממורמר תתחיל לעשות עם עצמך משהו חתיכת פישר מסריח

  12. בתור מי שראה את התחפושת מהצד בעודי עובר ברחוב עם ילדי הצעירים- לא ניתן היה להבין שמדובר במחאה. זה נראה נורא וזה רעיון נוראי וחסר טעם. אם רצו להפגין נגד גזענות יכלו לבחור משהו קרוב יותר לבית ולהיות יותר ברורים במחאה שלהם.

  13. תגובה[Comment ID #109535 Will Be Quoted Here]

    סיכוי טוב שגם אתה מפגר,
    אבל לא הצלחתי להבין את רוב התגובה שלך, בגלל שגיאות הכתיב האיומות,
    אז אני נותן לך הנחה, ומניח שאתה רק סובל מדיסלקציה מאוד מאוד קשה.
    ולכן, על עצם זה שאתה מצליח להפעיל מחשב, מגיע לך "כל הכבוד".

  14. בא לי להקיא מהמדינה הזו.
    חבורת ילדים אלימים, עילגים ודי מטומטמים,
    שבמקום לומר "טעינו, סליחה", ממשיכים להגן על ההחלטה המפגרת שלהם.
    איפה ההורים שלהם, לעזאזל??

  15. אני מכירה את התלמידים שהתחפשו לתחפושת הזאת, וזו בסך הכל תחפושת דיי לראות בכל דבר רע. פורים נועד לתחפושות ותאמינו לי שיש תחפושות יותר גרועות מאשר זה דיי לעשות רעש מכל דבר קטן.

  16. הם היו צריכים להוסיף גם כמה יהודים אמריקאים, זה היה מחזק את האמינות. הרי הקבוצה הזו גם תיעבה יהודים. כשהם דיברו על עליונות הגזע הלבן, הם לא הכלילו את היהודים האמריקאים. בגלל זה גם לא הייתה להם בעיה מהותית לרצוח יהודים "בעייתים".

  17. חחחחח צחוקים! שחורים החוצה! או לפחות למאחורה של האוטובוס.

  18. רק סיימו לב גם לתגובות שלהם אם זה חבורת נערים עשית זואות יש הרבה מסר זה יכול להיות לכול כיוון שתירצו וכול מיקרה הדברים קיימים ואין מה לעשות חמישי קואב לו שיוכל תלב לצארנו זה קמו חילוני קיצוני שונע חרידים מימאה שערים וגבי הבחור הנחמד שהוא מעדיף קקיאייי כך עוד מנה עד שתחנק חחח

  19. אין ספק שרוב האנשים שראו את התחפושת הבינו את העומק שבתור אחד שראה את הנערים ראיתי המון אנשים תומכים בנערים ומרימים אגודלים המכונית בשבילם אפילו ראש הממשלה צחק למראה כיוון שכולם הבינו את התחפושת את ההומור שלה ולקחו הכל בפרופורציות

  20. גברת יקרה, אבל בתור אחת שבטח ילידה התחשו לאחת הדמיות המורסמות או כל תחפושת משעשעת אחרת אז לחברה אלה שאומנם פעלו באגרסיביות בקיצוניות אך היה עומק בתחפושת מסר כלשהו בתור אחד שגם עבר ברחוב וראה את תמיכתם של עשרות עוברי אורח אחרים שהיו גאים באומץ ובעומק של נערים אלו אז ביגלל זה את אישה קטנה וככה תשארי כל חייך.

  21. בתור מי שעברה באותו בוקר ברחוב וראתה אותם הולכים עם הצלב ושום סימן שזו מחאה חברתית זה היה מביש ומביך עד שירדו לי דמעות. אני מצטערת אבל הם בחרו דרך נוראית שגרמה לי אישית לתחושה של עצב ובתור ההורים שלהם אני מציעה שתחשבו פעמיים לפני שאתם מגבים דבר כזה.

  22. הדברים האמורים לעיל מוצגים באופן מגמתי ולקוי על מנת ליצור אנטגוניזם נגד הנערים. הקוקלס קלאן הינו אכן ארגון גזעני ברחבי ארה״ב אך לרוב רודף קהילה אפרו אמריקאית אשר נמצאת מעט במחוזותנו ועל כן התחפושת לא עשוייה להביא לפגיעה כלשהי עקב חוסר רגישות באדם כזה או אחר. התחפושת נועדה לשם בידור בלבד ונערים אלו לא עשו זאת ממניעים גזענים או אמירה אישית כלשהי, נהפוך הוא התחפושת מעוררת מודעות בקרב הנוער ועל כן תחפושת שכזאת עם משמעות מסויימת מעבר לאחיות מלול/וולטר וויט או אייל גולן (כפי שצויין בכתבה) חשובה ומשמעותית.

  23. חבל שהכותב אינו מעלה את שמו בסוף האייטם וזורק מילים לאתר. יש לא רק אטימות אלא בנאדם אטום בדרגה גבוהה ביותר. כהורה של אחד הנערים אהבתי את הרעיון והביצוע הקבוצתי. רואים פה חבורת נערים מדהימה [מכיר אותם אחד אחד] שלקחה רעיון ועפה איתו בחג שזו מטרתו ,צריך קצת הומור ופרופורציה ואז כמובן לפרגן לילדים האלה. קצת דמיון ומחשבה. כבר ראינו ושמענו הכל על השואה היטלר גזענות ועוד.. בכל המקומות הכי תרבותיים שלנו ולא ממש בפורים.

  24. דרך אגב זו מחאה על החברה של היום שבעצם מבודדת את השחורים וצוחקת עליהם, במקום לנזוף בילדים תסתכלו על החברה שלכם

  25. "ועל פי הארכיטקטורה, מזג האוויר (שלוליות) וסממנים נוספים, נראה שאכן מדובר בתמונה שמקורה בישראל"
    ואו שלולית!! בדוק הם ישראלים!!!!!!!!

  26. חברים נא לקחת הכל בהומור ובפרופורציות הם בסך הכל ילדים בגיל ההתבגרות אין שום דבר רע בתחפושת כמחאה.

  27. מחזק את תגובתם של הראשונים. בנוסף, האתר "מזבלה" צריך ללכת למזבלה . כזו חוסר דעים וחוסר מידע מהימן. תתביישו, הילדים מספרים כי באו בכוונה טובה לא כדי להצטרף לארגון. נהיינו מדינה שעושה הר מעכבר

  28. גם אני מכיר את התלמידים האלו, זה פתטי איך הופכים דבר שנעשה כמחאה חברתית לדבר נורא תוך שעתיים ברשתות וכתבות, דבר שנעשה במחשבה חיובית מוצג פה באור שלילי לגמרי. כתבה מבזה, אם כותבים על נושא מסוים שיראו את גל הפרטים, במקום להשמיץ קבוצת אנשים היו יכולים להסתכל לפרטים ולראות שמדובר במחאה חברתית של נוער אכפתי.

  29. "שכחתם לציין בכתבה שקבוצת הנערים צעקו די לגזענות ושהדבר נעשה כמחאה חברתית, אין לשכוח שגם היהודין מיעוט ולשם כך הם התחפשו לזה"… הדבר נעשה בהומור ובמחאתיוצ על המצב בארץ, אני מכיר את קבוצת התלמידים הנ״ל וזו קבוצה דל תלמידים מצטיינים שהחליטו להתחפש ביצירתיות ובמחשבה על החברה בישראל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים