איגוד השיווק הישראלי בחר: ניר קניאס, סמנכ"ל השיווק של טרה, הוא איש השיווק של מרץ 2014

ניר קניאס
ניר קניאס

ניר קניאס, סמנכ"ל השיווק של טרה, הוא איש השיווק של מרץ 2014. איגוד השיווק הישראלי בחר בניר קניאס, בזכות מהלך הוצאת החומרים המשמרים מהגבינה הצהובה "נעם" ומכלל מוצרי טרה.

ניר קניאס
ניר קניאס

בתחילת 2013 טרה עברה למחלבה חדשה בנגב שהקנתה לה יתרון מוצרי – היכולת לייצר את כל המוצרים במחלבה ללא חומרים משמרים. עד כה לא היה שיח ציבורי רחב סביב נושא החומרים המשמרים בגבינה הצהובה, וכדי שהצרכן יעשה פעולה אקטיבית וישנה הרגלי צריכה הוא היה חייב להבין את החדשנות שבמוצר. ניר קניאס בחר לתקשר את הבשורה החדשנית באמצעות המוצר החדש – "נעם", גבינה צהובה ללא חומרים משמרים.

טרם המהלך החזיקה טרה בכ-1.5% נתח שוק. נתח השוק של טרה לחודש מרץ 2014 הוא 15.4%. בנוסף, ועל פי נתוני סטור נקסט למרץ 2014, הגיעה טרה במדפי רשתות השיווק לנתח שוק של 23.6%. על פי יפעת מחקרי מדיה, נרשמה עלייה של 100% בשיח התקשורתי בנושא חומרים משמרים, ופעילות יחסי הציבור יצרה הד תקשורתי גדול להשקת "נעם" בשווי חשיפה של 3.5 מיליון ש"ח.

מנימוקי ועדת השיווק: "הקמפיין אותו הוביל קניאס, העלה מודעות לנושא חומרים משמרים והפך לנושא שיחה, ועל פי הנתונים – גם לנושא שעל סדר היום התקשורתי. הוצאה לפועל באופן מוצלח של מהלך מורכב זה, על רקע פעילות במחלבה חדשה, אינה טריוויאלית."

ניר קניאס עובד בחברה המרכזית כבר 12 שנים, ובחמש השנים האחרונות מכהן כסמנכ"ל השיווק של מילקו – מותגי טרה, מולר ומשק צוריאל.

קראו גם: אבי כץ, היזם והבעלים של רשת קופיקס הוא איש השיווק של שנת 2013

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים