גוגל ישראל מפרגנת לבאומן בר ריבנאי ומציגה גם את המדריך המושלם לפעילות מותגית באתר יו טיוב

native_creative_google_israel_march_2014

מחלקת הסוכנויות של גוגל ישראל בהובלתו של אור ליבן, מציגה את 'Native Creative' לחודש מרץ 2014, ניוזלטר חודשי המיועד למפרסמים ומשרדי פרסום הסוקר מדי חודש מהלכים מעניינים וחדשניים בכלים שונים בפלטפורמה של גוגל, ביניהם גוגל מפו, גוגל+ וכו' וכן גם סרטונים ויראלים שונים אשר בלטו באתר יו טיוב.

בגיזרה המקומית, מפרגנת החודש גוגל למשרד הפרסום באומן בר ריבנאי פובליסיס ישראל, אשר השיק לאחרונה קמפיין אינטראקטיבי ביו טיוב המתקשר את שיתוף הפעולה של ישראכרט ולוח WINWIN של ידיעות אחרונות.

עוד מציגה גוגל בניוזלטר את המדריך המושלם לפעילות נכונה ואפקטיבית של מותגים באתר הוידאו יו טיוב. במדריך בן ה-100 דפים (באנגלית), תוכלו למצוא את כל המידע והטיפים שיסייעו למותג שלכם להפוך למפלצת וידאו; 10 כללי יסוד ליצירת תוכן וידאו שאנשים אוהבים, 10 כללי יסוד לקריאייטיב פלנינג, פיתוח תוכנית אסטרטגית סביב יו טיוב, טיפים לקידום סרטונים בפלטפורמת הפרסום של גוגל, קידום סרטונים באמצעות שירותי הסושייאל השונים של גוגל, כדוגמת גוגל+ ועוד. קליק ל-PDF המלא של המדריך.

מהלך מורדי אספן העתיקות האינטראקטיבי של באומן בר ריבנאי (קליק לפוסט).

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים