קבוצת ווב3 חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם באידו – הגוגל של הסינים

קבוצת ווב3 חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם באידו - הגוגל של הסינים
קבוצת ווב3 חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם באידו – הגוגל של הסינים

קבוצת WEB3, המתמחה במדיה ומפתחת פתרונות פרסום מתקדמים בארץ ובעולם, חתמה על הסכם שיתוף פעולה בלעדי עם ענקית האינטרנט הסינית Baidu (באידו) אשר הוקמה בשנת 2000 על ידי רובין לי ואריק שו ונחשבת למקבילה של גוגל בסין.

ווב3 ובאידו
ווב3 ובאידו

במסגרת ההסכם, תכשיר BAIDU צוות מיוחד ב-WEB3, אשר יסייע בניהול הקמפיינים בסין, בפיתוח הקריאייטיב בשפה המקומית וכן בהתמודדות עם הבירוקרטיה הנדרשת למפרסמים במדינה. מהלך זה יספק למפרסמים הישראליים, לראשונה, גישה ישירה לאחד השווקים המקוונים הגדולים בעולם ולמעל 590 מיליון משתמשים חדשים.

BAIDU היא גוף המדיה המקוון הגדול בסין, והיא זוכה לחשיפה של למעלה מ-90% בקרב משתמשי האינטרנט במדינה, המונה כיום 1.3 מיליארד אזרחים. החברה מפעילה שירותים מקוונים רבים בהם אתרי ושירותי תוכן, שיתוף קבצי מוסיקה ווידאו, שירותי מפות, שירותים טכנולוגיים כגון אחסון בענן, מערכת מדיה לפרסום בבאנרים ועוד.

אך בדומה למקבילתה האמריקאית, מוצר הדגל של החברה הוא מנוע החיפוש שלה האחראי על הרוב המוחלט של החיפושים בסין ומהווה כ-65% מכלל החיפושים המבוצעים במדינה. מנוע החיפוש מציע אפשרויות חיפוש נרחבות בטקסט, בוידאו ובתמונות. במסגרת שיתוף הפעולה עם WEB3, יוכלו מפרסמים ישראליים לפרסם במנוע החיפוש לפי מילות חיפוש (Search) ובבאנרים המופיעים באתרי התוכן המקושרים לרשת החברה (Display).

נציגי החברה יגיעו לישראל במהלך חודש יוני על מנת להיפגש עם מפרסמים מקומיים. את המפגשים תתאם קבוצת WEB3.

"זו בשורה אמיתית למפרסמים הישראליים, המחפשים הזדמנויות בשווקים חדשים", אומר שחף בר גפן, מנכ"ל קבוצת WEB3. "שוק האינטרנט בסין מכיל הוא עצום. מדובר באוכלוסייה המקוונת הגדולה בעולם, עם למעלה מ-590 מיליון משתמשים מקוונים. רק לשם השוואה, בארה"ב כ-245 מיליון משתמשים בלבד. זו אחת הכלכלות המתפתחות כיום בעולם, ולמפרסם הישראלי יש בהחלט אינטרס להיות שם. עד היום, לא היה מדובר במהלך קל לביצוע, בעיקר עקב הבדלי תרבות ושפה וקשיים רגולטוריים, אך ההסכם הזה מאפשר לנו לעקוף את הקשיים ולסלול את הדרך עבור המפרסמים בישראל. אנו מזמינים מפרסמים מישראל ליצור עמנו קשר בכדי לתאם פגישה עם נציגי BAIDU".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים