תשכחו מג'ורג' קלוני ומאט דיימון – נספרסו יוצאת לראשונה בקמפיין שנוצר בישראל

nespresso_il2014

חברת נספרסו (Nespresso) יוצאת בקמפיין שיווקי ראשון שנוצר בישראל. עד כה כלל הקמפיינים של החברה שפורסמו בישראל היו בינלאומיים בלבד בכיכובם של מאט דיימון והפרזנטור הבינלאומי של המותג, השחקן ג'ורג' קלוני. הקמפיין, שנעשה בשיתוף עם הצלם רון קדמי, מציג חמישה מחברי המועדון של נספרסו מספרים על חוויות מספל הנספרסו הראשון שלהם. הקמפיין נוצר בעקבות פנייה של החברה ללקוחותיה, באמצעות סרטון פרסונאלי, המזמין אותם להציע את מועמדותם לקמפיין ולהיות הפנים הישראליות של נספרסו.

הפרזנטורים החדשים נבחרו מבין אלפי מועמדים ומייצגים את חבר המועדון הישראלי: עוזי – עובד בתחום ההייטק, עינת – רואת חשבון, שרון – עורכת דין ואופיר, מנהל משאבי אנוש. המועמדים צולמו לקמפיין בסטודיו של רון קדמי ויופיעו על שלטי חוצות במיקומים מרכזיים, קמפיין דיגיטל, פרינט ובבוטיקים עצמם. הקמפיין ילווה בהשקעה של כ-4 מיליון ש"ח.

משה מרי, מנכ"ל Nespresso: "כניסתה של Nespresso לישראל לפני כ- 6 שנים, הובילה לשינוי בתרבות הקפה. הקמפיין הראשון שלנו, המערב את קהל לקוחותינו, הוא מבחינתנו ציון דרך חשוב בהתפתחות החברה. אנחנו תמיד שמחים לשמוע את חוויות הלקוחות והפעם אף יש להם הזדמנות לשתף את כולם ברגע הנספרסו הראשון שלהם ולזכות על חווית קפה מאוד ייחודית"

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים