אורן בר-גיל, סמנכ"ל השיווק של קרולינה למקה ברלין הוא איש השיווק של יוני 2014

אורן בר-גיל, סמנכ"ל השיווק של קרולינה למקה ברלין הוא איש השיווק של יוני 2014
אורן בר-גיל, סמנכ"ל השיווק של קרולינה למקה ברלין הוא איש השיווק של יוני 2014
אורן בר גיל צילום שוקה כהן
אורן בר גיל צילום שוקה כהן

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה באורן בר-גיל, סמנכ"ל השיווק של קרולינה למקה ברלין, לאיש השיווק של חודש יוני 2014, בזכות המהפכה הצרכנית בענף משקפי השמש בארץ (וגם בזכות הפרזנטורית-שותפה, בר רפאלי.

זירת משקפי השמש הייתה עד לפני שלוש שנים בשליטתם של מותגים בינלאומיים מובילים ובמחירים גבוהים. כניסתה של חברת קרולינה למקה ברלין לזירה היתה המניע העיקרי של המהפכה הצרכנית בתחום מחירי משקפי השמש בארץ. המותג זיהה את צורך השוק הישראלי במשקפי שמש איכותיים ואופנתיים במחיר נגיש ודאג לספק את הצורך.

בעקבות הקמפיין הפרסומי המושקע הצליח המותג "קרולינה למקה ברלין" לרענן את הענף והוציא אותו מ"תרדמת האופנה" בו היה שרוי. הקמפיין הצליח להשריש את המוסכמה שמשקפי השמש הם פריט אופנה לכל דבר, והפך לאחד המותגים המובילים בתחום. כתוצאה מכך חלה עלייה של עשרות אחוזים במכירות לעומת אותה תקופה אשתקד. הגידול נבע מפעילות שיווקית עקבית ניתן לרכוש משקפיים אופנתיים, איכותיים במחיר השווה לכל כיס.

שני מהלכים אסטרטגיים בוצעו כדי לבסס נגישות למותג: נראות הסניפים ופריסתם. מודל הסניפים כ-open store, עמדת מכירה במרכז קניון ללא מחסום של "דלתות נעולות". פריסה מהירה ורחבה של הרשת: במהלך שלוש שנים בלבד, נפתחו 47 סניפים ועתידים להיפתח עוד כ-20 סניפים בשנה הקרובה. הפריסה הרחבה של סניפי הרשת, הייחודיות והבידול של נראות הסניפים אל מול המתחרים, ופריסת המדיה הרחבה והמסיבית של כל קמפיין, תפסה את תשומת לבו של הצרכן ובכך יצרה מגמת עלייה קבועה במכירות מעונה לעונה.

כניסת המותג "קרולינה למקה ברלין" הורידה בצורה משמעותית את מחירי שוק משקפי השמש בארץ ואפשרה לצרכן הישראלי ליהנות ממחיר נמוך ללא צורך בהתפשרות על עיצוב וחדשנות.

נימוקי ועדת השיווק לבחירה באורן בר-גיל: איגוד השיווק הישראלי מכיר במהלך ששינה את מאזן הכוחות בקטגוריה והנחיל הרגלי צריכה חדשים. מהלך שיווקי ששינה את המגמה אליה הלך הענף, ותוצאות מרשימות בפרק זמן קצר מאד. מדובר במהלך אמיץ, שמראה התאמה מוצלחת לדרישת הצרכנים.

אורן בר-גיל, מהבעלים של קבוצת HOODIES, TOPTEN ו-CAROLINA LEMKE BERLIN, רשתות אופנה קמעונאיות המונות כ-180 סניפים בפריסה ארצית, שימש בעבר, בין היתר, כמנכ"ל רשת HOODIES. בר-גיל נמצא בקרולינה למקה ברלין מיום הקמתה.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים