משרד החוץ מחפש מומחה דיגיטל לחיזוק מערך ההסברה העולמי של מדינת ישראל

המכרז של משרד החוץ
המכרז של משרד החוץ

לאור מבצע צוק איתן וחיזוק מערך ההסברה הישראלי בזירה העולמית, אגף התקשורת וההסברה במשרד החוץ בראשות שר החוץ אביגדור ליברמן, פירסם בשעות האחרונות מכרז בחיפוש אחר יועצ/ת בתחום המרחב המקוון (יועץ דיגיטלי), אשר יסייע בחיזוק מערך ההסברה והדיפלומטיה הבינלאומי של מדינת ישראל בזירות הדיגטליות השונות בהן פועלת המדינה; טוויטר, בלוגים, אינסטגרם, פייסבוק, יו טיוב ופלטפורמות חברתיות וחדשותיות נוספות. תודה לפיני לוי על הטיפ. להגשת מועמדות, הקליקו כאן ל-PDF וקראו את פרטי המכרז מטה לבדיקת התאמה.

עוד במבצע צוק איתן:
חשיפה: למה פייסבוק לא מסירה עמודים המסיתים נגד ישראל?
סרטון הסברה פנימית מבריק מציג איך אנחנו באמת נראים
עם ישראל לא מתעסקים (שיר תגובה לחמאס)

המכרז של משרד החוץ
המכרז של משרד החוץ

פרטי המכרז: אגף תקשורת והסברה במשרד החוץ (להלן: "המשרד") מבקש להעסיק יועץ מומחה לתחום המרחב המקוון. היועץ שייבחר יגיש למשרד שירותים מקצועיים הכוללים סיוע בגיבוש דפוסי פעולה לקידום מערך ההסברה והדיפלומטיה המסורתית והחדשה, על סמך היכרותו עם המגמות הקיימות והמגמות הצפויות בתחומי המרחב המקוון והמרחב הדיגיטאלי.

המכרז מופנה ליועצים שעסקו במשך 4 שנים ויותר בביצוע מחקרים/פרויקטים הכוללים ניתוח מעמיק של המרחב המקוון והדיגיטאלי, בתחומי המדיה החברתית, הפרסום והשיווק. על המועמד להציג ניסיון קודם בין היתר בתחומי רכש מדיה חברתית גלובלית, הפצת תכנים בסביבה מקוונת, ניסיון בתחום הקריאיטיב בעולמות הדיגיטאל. היקף התקשרות צפוי עם היועץ עד 60 שעות עבודה חודשיות בממוצע שנתי.

מציע המעוניין לקבל עדכונים ומענה לשאלות הבהרה (ככל שיופצו לנרשמים למכרז) נדרש לשלוח טופס הרשמה לדוא"ל [email protected] ולדוא"ל [email protected]. ההרשמה למכרז באמצעות טופס ההרשמה הנ"ל, חיונית לצורך קבלת מענה לשאלות הבהרה ועדכונים שונים. שאלות הבהרה בקשר למכרז ניתן להפנות לכתובות דוא"ל הנ"ל עד ליום 14.8.2014.

את ההצעה בצירוף כל המסמכים הדרושים יש להגיש באמצעות חוברת כרוכה, בשני עותקים במעטפה סגורה. על המעטפה להימצא בתוך תיבת המכרזים המתאימה, המוצבת בכניסה לשער הדואר הדיפלומטי של המשרד, רחוב בנק ישראל 5 בקרית הממשלה בירושלים, לא יאוחר מיום א' 31.8.2014 בשעה 12:00. האחריות על הכנסת המעטפה לתוך תיבת המכרזים חלה על המציע ועל המציע בלבד. המשרד רשאי שלא לקבל את ההצעה הזולה ביותר, או כל הצעה שהיא ו/או לבטל את המכרז מבלי להכריז על זוכה כלשהו, וכן רשאי לנהל משא ומתן עם מציעים שהצעותיהם תימצאנה מתאימות.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. דרוש מערך ההסברה בדרך חדשה. כמו בסיגנון של האח הגדול. הרעיון איסוף אנשים ממקומות שפחות אוהבים אותנו מהעולם לוילה יפה עם מיגון כמובן הממוקמת ליד הגבול. ולתת להם לחיות שם כולל מצלמות המשדרים חינם מה שהולך שם. כך גם להראות אך אנשים ממדינות שונות מסתרים וגם לחבר את זה למצב הלא נוח שקיים בדרום. לבנות את זה שיהיה מעניין ויגרום לכולם לרצות להגיע ולהיות שגרירים באופן טבעי עם הצגת המדינה באופן חיובי יותר במקומות שאנחנו לא מצליחים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים