צפו לפני כולם: פומה משיקה קמפיין עולמי עם יוסיין בולט, מאריו באלוטלי, סרחיו אגוארו ומרתה ויירה דה סילבה

pumaforever

מחר ה-7 באוגוסט בשעה 02:00 שעון ישראל, ישיק מותג הספורט הבינלאומי פומה (Puma) קמפיין עולמי חדש תחת המסר: Forever Faster (לנצח, מהיר יותר). הקמפיין בכיכובם של כמה מהספורטאים המוכרים בעולם, ביניהם יוסיין בולט, מאריו באלוטלי, סרחיו אגוארו ומרתה ויירה דה סילבה.

"Forever Faster" מאמץ את הריגוש של להיות ראשון, היהירות של להיות הטוב ביותר והכיף המלווה את היכולת להסתגל, אך הוא גם האתוס שפורץ את גבולותיו של הקמפיין השיווקי. הוא מסמל את התשוקה לזהות במהירות מוצרים מעוצבים וחדשניים, טרנדים וסטייל, ולהביא אותם אל השוק באופן דינמי יותר. כמו כן, המסר של Forever Faster מסמל המנטאליות של המותג. כך נמסר ממשרד יחסי הציבור.

"Forever Faster מזכיר לעולם שמותג PUMA עודנו וימשיך להיות מותג הספורט המהיר ביותר שקיים.", זאת לדבריו של אדם פטריק, מנהל השיווק העולמי של פומה. "תמיד היינו ידועים כמותג שלוקח סיכונים וזה לא עומד להשתנות, Forever Faster בהחלט מייצג זאת. זה הולך לשנות את הדרך בה אנו ניגשים לעיצוב מוצר ולחדשנות, כמו גם את האופן בו אנו משווקים את המותג שלנו."

גיא דנמן, מנכ"ל פומה ישראל: "כחלק מהאסטרטגיה העולמית גם פומה ישראל תתמקד בתחומים המקצועיים כגון: ריצה, כדורגל וחדרי הכושר, המותג ידוע ביכולותיו ובהכרתו כמותג אופנה ועכשיו הגיע הרגע בו נחשוף את הטכנולוגיות שקיימות במוצרים שלנו במגוון התחומים וכך הצרכן יוכל לרכוש מוצר אשר מצד אחד יהיה טכנולוגי וישפר את ביצועיו וימנע פציעות ומצד שני ייראה אופנתי ומעודכן.

קמפיין PUMA Forever Faster מושק תחת אמברגו עד ה-7.8 בשעה 02:00, אולם גירסא סינית של אחד מהסרטונים שבקמפיין נחתה במזבלה. הקרנת בכורה עולמית:

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. אנטישמים. ידעתם שמייסד פומה היה אחיו של מייסד אדידס, ושניהם השתייכו למפלגה הנאצית והיו בין התומכים הנלהבים ביותר שלה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים