גדעון עמיחי חוזר הביתה – מצטרף כיועץ אסטרטגי לאתר מוצרי הפארם הישראלי

גדעון עמיחי חוזר הביתה - מצטרף כיועץ אסטרטגי לאתר מוצרי הפארם הישראלי
גדעון עמיחי חוזר הביתה – מצטרף כיועץ אסטרטגי לאתר מוצרי הפארם הישראלי
גדעון עמיחי
גדעון עמיחי

גדעון עמיחי מצטרף כיועץ אסטרטגי לצוות של אתר הביתה, בו חברים בין היתר גיא אליאב (מנכ"ל נענע 10 ומייסד תפוז לשעבר), עדי תאני סופר (מנכ"לית פייסבוק ישראל), גיגי לוי (מנכ"ל 888 לשעבר) והמנכ"ל שמי לוי שהיה בעברו מנכ"ל חברת פרסום בניו יורק.

גדעון עמיחי, מבכירי הפרסומאים הישראלים, מצטרף כיועץ האסטרטגי לצוות של "הביתה" – אתר ישראלי חדש המוכר מוצרי פארם ברשת במחירים מוזלים, אשר מאפשר לראשונה קנייה מקוונת של מוצרי פארם, קוסמטיקה ותינוקות עם משלוח חינם עד הבית בכל רחבי ישראל ומונה כיום אלפי משתמשים בכל הארץ.

גדעון עמיחי מצטרף לחברה כיועץ אסטרטגי לאחר שני עשורים בהם היה שותף ושימש כמנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי בשלמור אבנון עמיחי Y&R. לפני כשנה הקים את חברת הקריאייטיב No, No, No, No, No, Yes בניו יורק הפועלת בארה"ב ובישראל, ומשמש כיום גם כמרצה ב-School of Visual Arts בניו יורק.

שמי לוי, מנכ"ל הביתה אמר על הצטרפות עמיחי לצוות: "גדעון הוא אחד המוחות המבריקים הקיימים ואני בטוח שהוא יסייע לנו רבות במהפכה הצרכנית שכבר התחלנו. גדעון מכיר היטב את השוק האמריקאי הרלוונטי ויודע שישראל נמצאת מאחורי ארה"ב בכל הקשור לקנייה באינטרנט של מוצרי פארם. הפער בין ישראל לארה"ב מתחיל להיסגר מאז ההשקה שלנו לפני חודשים ספורים והוא כוח חיזוק משמעותי למהלך״.

גדעון עמיחי מסר: "החזון של חברת "הביתה" מרגש, הצוות ראוי והשוק בשל לחידוש המרענן. יש לנו מטרה משותפת להרחיב את תחום המסחר האלקטרוני בשוק הישראלי ואני בטוח שעם הצוות המצוין החזון הזה יתממש וישראל תעבור שינוי צרכני משמעותי שמתכתב עם המחאה כנגד יוקר המחיה בארץ."

מיכאל ססלר, יו"ר החברה: ״גדעון עמיחי הוא האיש הנכון ל"הביתה דוט קום". למרות כל הקשיים, זה האיש שידע להעלות את הערך של קפה בוץ ושל פרסום ברדיו. מדובר באיש אמיץ, יסודי וסבלני שלא מפחד ממילים כמו ׳לא׳ או "זה בלתי אפשרי". עמיחי פיתח קריירה מאתגרים ולנו בהביתה חשוב להרחיב את מעגל המוחות ולקבל הפריה חיצונית מאנשים כמו גדעון עמיחי. גדעון זיהה את פוטנציאל ההצלחה למרות שאנחנו נמצאים בתחילת הדרך ואנחנו שמחים על הצטרפותו לשורותינו ויסייע לנו לייצר חווית קנייה דמוקרטית ועדכנית."

מאחורי "הביתה" עומדת קבוצת משקיעים הכוללת את משפחת רקנאטי, מנכ"לית פייסבוק ישראל עדי סופר, גיא אליאב, גיגי לוי, עו"ד גלעד שר ועוד. בראש החברה עומדים היו"ר ד"ר מיכאל ססלר והמנכ"ל שמי לוי אשר הוביל חברת פרסום דיגיטל ניו-יורקית בעברו.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים