בוגרי מסלול הקופירייטינג של הבצפר מציגים: במקום למחזר קלישאות, עדיף למחזר נייר

ההזמנה לתערוכה
ההזמנה לתערוכה
ההזמנה לתערוכה
ההזמנה לתערוכה

לראשונה בישראל, חברת 'נייר חדרה' עתידה לייצר נייר 100% ממוחזר המיוצר אך ורק מפסולת וקרטון. תהליך המחזור מבוצע בתהליך "De-Inking" (הוצאת דיו), ללא הלבנה ושימוש בכימיקלים וללא שימוש בתאית (שמקורה בעצים), כך שבסוף התהליך מתקבל נייר באיכות גבוהה לכתיבה והדפסה. לקראת השקת המוצר פנו בחברה לסטודנטים המסיימים בימים אלה את קורס הקופירייטינג של "הבצפר" של חברות הפרסום בבקשה – עצבו כרזות עבור הנייר הממוחזר וחנכו את הציבור הישראלי לצריכה של נייר ממוחזר.

ביום ראשון ה-7.9.14 יציגו הבוגרים את התוצרים שלהם בתערוכת הגמר שתיערך בשעה 18:00 במבנה הבצפר (האנגר 1, נמל תל אביב), בין האורחים שיגיעו לתערוכה יהיו אמיר גיא (מנכ"ל משותף באדלר חומסקי אנד ורשבסקי), יגאל בראון (מנכ"ל הבצפר ואיגוד חברות הפרסום) ובכירי נייר חדרה, ביניהם גיא ידלין, מנכ"ל חטיבת הנייר בקבוצת נייר חדרה, ומיכל דבורצקי, סמנכ"ל השיווק בקבוצת נייר חדרה.

מנהלי קורס הקופירייטינג רוני אפלבוים ועופר גולן: "חינוך הציבור זה צמד מילים גדולות ומכבידות. משימה לא פשוטה להניח על כתפי הבוגרים. המשימה האמיתית של הסטודנטים היא לתת זוויות הסתכלות חדשות ומרעננות על הנייר החדש ועל השימוש בו. לפתוח לנו את העיניים, לייצר תובנות מרגשות, משעשעות ומפתיעות לכל הנושא. זה הקריאיטיב האמיתי, ואת זה יש למכביר בתערוכה. כל בוגר מציג את הזווית הייחודית שלו… וזה היופי."

לדברי אילנה גולן, מנהלת שיווק בנייר חדרה: "המודעות הגבוהה לצורך בשמירה על כדור הארץ, הרגולציה המתפתחת בנושא והרצון של הצרכנים לחידושים – כל אלה הובילו אותנו ליצירת הנייר ה-100% ממוחזר, שמהווה מהפיכה אמיתית בתחום הניירות למדפסת. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם הבצפר, שרתם את בוגריו והפך אותם לשותפים לשינוי משמעותי בהרגלי השימוש והצריכה בציבור הישראלי. הנייר הממוחזר מהווה חלק מקו מוצרים חדשני ופורץ דרך נייר שאנו משיקים בימים אלה, ובקרוב הצרכן הפרטי שיגיע לרכוש נייר למדפסת יגלה על המדף מגוון גדול של ניירות הדפסה ייחודיים: ניירות ריחניים, ניירות בעובי ובגוונים שונים, וכמובן – ניירות ממוחזרים."

בן סלע בפרסומת של הבצפר לנייר חדרה

תלמידי הבצפר בקומדיה רומנטית

אהבה של אמא

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים