משרד הפרסום טינק מקים מערך של 3 סדנאות משותפות לאנשי שיווק, מפרסמים ובני נוער

לוגו טינק - teenk
לוגו טינק – teenk
יניב ויצמן - בעלי חברת teenk
יניב ויצמן – בעלי חברת teenk

משרד הפרסום teenk (טינק), המתמחה בפרסום ושיווק לבני הנוער, מקים מערך סדנאות חדש שיפגיש את המפרסמים ואנשי השיווק לסדנה משותפת ובגובה העיניים עם בני הנוער. הסדנאות מיועדות לעזור למפרסמים "להיכנס" לעולמם של בני הנוער בהיבטים השיווקים, פרסומיים, חברתיים ואסטרטגיים. העבודה תתבסס על מתודות וכלים על פי שיטת ה-NLP (ניתוב לשוני פיזיולוגי), הבנויה על עקרונות התנהגותיים ונוירולוגיים. מערך הסדנאות מצטרף לשורת כלים מחקריים איכותיים וכמותיים המוצעים כבר היום באמצעות מחלקת המחקר והאסטרטגיה של החברה וביניהם סקרים, קבוצות מיקוד ופאנל מובילי דעה.

אל צוות המחקר של teenk וההדרכה מצטרף סתיו סבר, המתמחה בשיטת ה-NLP בכדי להעצים את התהליך גם למימד ההתנהגותי נוירולוגי. סבר, בעל תואר שני בחינוך-אוריינות חזותית ובעל תעודה מאסטר בין לאומית מטעם אוניברסיטת בר אילן, בהצטיינות, כמטפל בכיר מוסמך בשיטת ה-NLP יוביל וינחה את הסדנאות. בין היתר מנהל סבר קליניקה פרטית שמתמחה בבני נוער ומכיר את עולמם של הצעירים מקרוב. סבר חבר למשרד הפרסום לפני מספר חודשים לפיילוט מוצלח שהוביל להתקשרות המשותפת בפרויקט החדש.

ה-NLP הינה שיטה המשלבת תהליכים יצירתיים ועבודה עם תת המודע ומשתמשת בכלים של דמיון מודרך, מטאפורות ודימויים. הקמת מערך הסדנאות המתבססות על שיטת ה-NLP תאפשר מצד אחד לחשוף ולחלץ תפיסות ותובנות חדשות ואותנטיות של לקוחות הקצה ומצד שני, לנפק ולייצר רעיונות קריאטיביים חדשים.

לדברי יניב ויצמן, מנכ"ל משרד הפרסום teenk: "המטרה היא ליצור פלטפורמות מגוונות בהן יוכלו המפרסמים ומנהלי השיווק להגיע למפגש ישיר בינם לבין בני הנוער. האפשרות למפגש ישיר ובלתי אמצעי בכדי להכיר לעומק את עולמם של בני הנוער, יעזרו למפרסמים ומשווקים להבין לעומק את הצרכים משלב תכנון המוצר, דרך תכנון האסטרטגיה ועד שלב המכירה בשטח. בנוסף, האפשרות לקיים מפגש משותף גם ההורה, שבסופו של דבר נשאר בחלק מהמקרים כקונה העיקרי בבית היא חשובה והשתלבותם בסדנה שכזו עשויה להיות מעצימה מאוד."

לוגו טינק - teenk
לוגו טינק – teenk

אז מה הן הסדנאות אותן יציע teenk? בשלב הראשוני תציע teenk ללקוחותיה החדשים והישנים שלוש סדנאות שונות, כאשר כל סדנה תימשך כשלוש שעות:

סדנא ראשונה – מפגש בגובה העיניים: מטרת המפגש – הכרות והצצה לעולמם של בני הנוער. אופי המפגש – מפגש משותף לצוות השיווק ולבני נוער ובו תרגילים והפעלות להכרות ולהצצה לעולם התוכן של בני הנוער ■ סדנא שנייה – מתובנה לרעיון: מטרת המפגש – מפגש לפיתוח מוצרים חדשים ולפיתוח רעיונות (לפעילות ולקמפיינים). אופי המפגש – מפגש משותף לצוות השיווק ולבני נוער המאופיינים כיזמים ויצירתיים במיוחד (נדגמו מחוגי תקשורת וארגוני יזמים צעירים) ■ סדנא שלישית – מעגלי רכישה: מטרת הסדנה – להבין לעומק את המוטיבציות והמניעים לרכישת המוצר. אופי המפגש – מפגש משותף לצוות השיווק , לבני נוער ולאמהות (הקונה המרכזי בבית). המפגש ידבר על נקודות המכירה, על קד"ם, על הנעה לפעולה מפעילות שיווקית ופרסומות ועל תמחורים ומבצעים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. גדול,מענייו אם החברות האלו היו יודעים שטינק בשביל הנוער זה מילת גנאי שאף אחד לא רוצה קשר אליו חוץ מג'נג'ים שחברים גם במועצת התלמידים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים