חולמים להיות תסריטאים? האקדמיה לפורמטים משיקה מסלול תסריטאות

חולמים להיות תסריטאים?
חולמים להיות תסריטאים?

מדי שנה מופקות בשוק המקומי והבינלאומי עשרות סדרות מופת שמפרות את דמיון הצופים ונותנות השראה ליוצרים ותסריטאים. גם ישראל לא נופלת באיכות הסדרות המופקות כאן ובשנים האחרונות הפכה ליצואנית של סדרות טלוויזיה, ביניהן: בטיפול, חטופים, רמזור, עספור, פלפלים צהובים, סברי מרנן ונוספות.

אין זה סוד שעולם הטלוויזיה סגור ומסוגר. מדי שנה פונים מאות אנשים פרטיים ותסריטאים אל גופי השידור השונים ומנסים להציג בפניהם את הרעיון לתסריט בתקווה שיהפוך לסדרה שתסחוף אחריה אומה שלמה, תייצר באזז ותוביל לתהילה בארץ ובעולם. יש מי שמצליחים לחדור מבעד לחומה ולהניח תסריט על שולחנם של מנהלי התוכניות ומנהלי מחלקות הדרמה בערוצי הטלוויזיה השונים, אך מדובר במקרים בודדים ונדירים.

>> לפרטים נוספים אודות הקורס
>> להורדת הידיעון ב-PDF

האקדמיה לפיתוח פורמטים של ליאת פלדמן, לשעבר סמנכ"לית התוכן של ערוץ 10 וליה לחמי, בעלת חברת התוכן Inside, מרחיבה את פעילותה ומציעה מסלול תסריטאות חדש "בדרך לסדרת הטלוויזיה שלי" במסגרתו היא מזמינה אתכם ללמוד כיצד להפוך את הרעיון שמתגלגל בראשכם כבר תקופה ארוכה לתסריט ממשי.

במסגרת הקורס, אשר יתפרס על פני כ-15 מפגשים בני שלוש שעות כל אחד (סה"כ 45 שעות), תלמדו כיצד להפוך את הרעיונות שלכם לבסיס להצעה שמי שיקרא אותה עשוי להתרשם ולרצות להמשיך הלאה, בין אם מדובר בגוף הפקה או גוף משדר. כאשר בסיום הלימודים, יתקיים אירוע חגיגי בו התלמידים יפגשו את בכירי הטלוויזיה הישראלית, מנהלי מחלקות דרמה ומפיקים בערוצים השונים וזאת במטרה לחבר ולקשר בין התסריטים לקובעי סדר היום בטלוויזיה הישראלית.

את המסלול יובילו שני תסריטאים מהשורה הראשונה של הכותבים בארץ, לצד צוות יוצרים אשר אחראי על כמה מהסדרות המצליחות ביותר שנוצרו בארץ. שירלי מושיוף "איש חשוב מאוד", ירון ארזי "עספור", אורי ויסברוד "זגורי אימפריה", ואבנר ברנהיימר "יוסי וג'אגר".

>> לפרטים נוספים אודות הקורס
>> להורדת הידיעון ב-PDF

חולמים להיות תסריטאים?
חולמים להיות תסריטאים?

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים