בלעדי: PayPal העבירה לרשות המיסים בישראל מידע פיננסי מלא אודות משתמשיה

PayPal ישראל - אילוסטרציה
PayPal ישראל – אילוסטרציה

חדשות לא טובות במיוחד עבור קהילת המסחר המקוון בישראל. מקור פנימי מסר הבוקר למזבלה כי אתר התשלומים המקוון פייפאל ישראל (PayPal) העביר לרשויות המס בישראל מידע מלא אודות משתמשי השירות בישראל, לרבות מידע אודות הפעילות הפיננסית והיקפיה כפי שבוצעו באמצעותה לאורך השנים.

אותו מקור מספר למזבלה כי רשות המיסים בישראל דרשה לקבל את המידע הפיננסי של הגולשים הישראלים מ-PayPal כבר לפני כשלוש שנים, אולם רק לאחרונה, החלה רשות המיסים לעבד את המידע, עובדה אשר עלולה להעמיד "בסיכון" עשרות אלפי ישראלים אשר משתמשים בשירות התשלומים המקוון ולרוב אינם מדווחים על הפעילות הפיננסית והתגמולים אשר מתקבלים דרכו בו כנדרש בחוק.

כידוע, PayPal אשר בבעלות חברת eBay, נחשבת לאחת הדרכים הפופולאריות בעולם להלבנות הון. באפריל 2006, החלה PayPal למסור מידע על משתמשיה לרשויות מס הכנסה (IRS) בארצות הברית ועתה מסתמן שרשויות המס יתחילו לאכוף את העלמות המיסים וההכנסות הלא מדווחות גם בישראל. ראוי לציין כי גם PayPal עצמה בדומה לתאגידי הענק של האינטרנט כדוגמת גוגל ופייסבוק, אינה עובדת בצורה "כשרה" בישראל, וגולשים אינם יכולים לקבל חשבוניות או קבלות עבור העמלות שזו גובה מהם.

תגובת פייפל ישראל, באמצעות משרד היח"צ שטרן אריאלי: "חברת PayPal פועלת בשקיפות מלאה מול לקוחותיה ומחויבת לסטנדרטים גבוהים של שמירה על פרטיות וחיסיון המידע שלהם בכל העולם. מידע נוסף הנוגע לשמירה על פרטיות המשמשים ניתן למצוא ב"הסכם המשתמש" המופיע באתר החברה – PayPal.com".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. הגיע הזמן זה מתחיל לרוץ בעולם ומקווה שגם אצלנו ישתפו פעולה ! בהצלחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים