חברת היח"צ העולמית Hoffman חתמה על הסכם שיתוף פעולה עסקי עם דוניצה תקשורת הישראלית

The Hoffman Agency
The Hoffman Agency

חברת הייעוץ התקשורתי הגלובלית, 'The Hoffman Agency' (הופמן) הפעילה בארה"ב, קנדה, אירופה ואסיה, ודוניצה תקשורת של נחום דוניצה, משרד בוטיק ישראלי ליחסי ציבור לחברות טכנולוגיה, חתמו על הסכם לשיתוף פעולה במסגרתו יספקו שירותי תקשורת משולבים לחברות סטארט-אפ ישראליות. שתי החברות ישלבו כוחות ונסיון ליצירת תכנים, פיתוח קשרי עיתונות ופעילות בזירה השיווק הדיגיטלית, לטובת מיצוב לקוחות מזירת ההייטק בשווקים תחרותיים, בישראל ובעולם.

במסגרת שיתוף הפעולה העסקי יציעו שתי הסוכנויות "חבילות מדף" ייעודיות – "PR starter kits" – ש'נתפרו' במיוחד עבור הצרכים המיוחדים של חברות ההזנק ושיסייעו להן לטרגט שווקים ואזורים גיאוגרפיים ספציפיים. במסגרת החבילות יקבלו הסטארט-אפים סיוע במיקוד המסרים, יצירת תכנים טקסטואליים וויזואליים והתאמה של תוכניות יחסי ציבור למטרות העסקיות של החברות. החבילות מורכבות מאלמנטים מודולריים שניתן להוסיף, דוגמת רכיבי פעילות מדיה חברתית, פיתוח בלוג חברה וייזום וניהול אירועי תקשורת ומשקיעים, כשהמטרה, היא להקל על החברות הצעירות ולהוריד מהן את ההתעסקות בפעילות היכולה לגזול משאבי זמן יקרים ובתחומי עיסוק הדורשים התמחות ייחודית.

נחום דוניצה
נחום דוניצה

"זהו חיבור אידיאלי של משאבים ונסיון, של שני גופים בעלי DNA טכנולוגי זהה", אמר מייק סוטק, מנכ"ל אזור EMEA ב-Hoffman. "לשתי החברות יש ראייה קדימה, מודל עסקי דומה ונסיון רב שנים בזירה הטכנולוגית. חיבור הכוחות מציע ליזמים הישראלים ולחברות הסטארט-אפ אפשרות להתרחבות לשווקים חדשים ברחבי העולם תוך בניית מודעות בקרב לקוחות, התקשורת, משקיעים ושותפים אפשריים".

"כאחד ממרכזי החדשנות הטכנולוגית המובילים בעולם, ישראל הותירה חותם על תעשיות רבות ואין ספק שבצנרת מחכות חברות צעירות ישראליות לתורן", אמר נחום דוניצה, מייסד ומנהל דוניצה תקשורת. "הנסיון שיש לדוניצה בזירה הישראלית, הבנת הצרכים והתרבות העסקית של החברות המקומיות, עם הגב הגלובלי של Hoffman והנסיון שיש לנו ולהם, וחבילת שירותים אטרקטיבית המתומחרת בהתאם ליכולות של חברות צעירות, מספקים לסטארט-אפ הישראלי אפשרות לקפיצה מוצלחת למים הבינלאומיים ולהפצת הבשורה שלהן כפי שצריך".

שתי החברות, Hoffman ודוניצה, מבססות את תוכניות התקשורת שלהן על הבנה עמוקה של ענפי הטכנולוגיה והגורמים התקשורתיים שמשפיעים עליהם 'מבחוץ'. על ידי עיצוב ראשוני של איסטרטגיות מסרים ממוקדים, יציעו החברות תוכניות עבודה שיכללו: יוזמות מקומיות וגלובליות להגעה למעצבי דעת קהל ותקשורת, ייזום והוצאה לפועל של חומרים מערכתיים ואירועי תקשורת, פיתוח וייצור תכנים לרשת, אתרי מדיה חברתית, קידום מכירות וקשרי משקיעים ופעילות שיווקית במדיה החברתית הכוללת הטמעה והפעלה של קמפיינים מוכווני אינטרנט.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים