באים לשופטים: זמיר דחב"ש נגד ברק כהן

ברק כהן
ברק כהן

סאגת המאבק של 'באים לבנקאים' ועורך הדין ברק כהן אל מול איש יחסי הציבור זמיר דחב"ש, אשר החלה ביום חמישי בשבוע שעבר, לאחר שפעילי 'באים לבנקאים' פקדו את ביתו של דחב"ש, איש יחסי הציבור של איגוד הבנקים הישראלי, תוכרע הבוקר (14.5) בשעה 09:45 בדיון אשר יתקיים בבית משפט השלום בתל אביב, בפני כבוד השופטת טל לוי-מיכאלי.

טל לוי-מיכאלי
טל לוי-מיכאלי

כזכור, בחמישי שעבר הגיעו פעילי 'באים לבנקאים' לביתו של דחב"ש בתל אביב במטרה למחות על מינויו כאיש יחסי הציבור של איגוד הבנקים, מינוי אשר נועד לכאורה לטרפד את הרפורמות על הבנקים ולהשתיק את המחאה כנגד הבנקים. ביום שלישי (12.5), סרטון הפעולה מביתו של דחב"ש הוסר במפתיע מהרשת החברתית 'פייסבוק'. ספקולנטים שונים טענו כי הסיבה להסרה טמונה בכך שמשרד יחסי הציבור של דחב"ש – "שלום תל אביב" מטפל בתיק יחסי הציבור של חברת פייסבוק ישראל. אולם סביר כי הסרת הסרטון היא בעקבות פרסום כתובתו האישית של דחב"ש לעיני כל, מעשה אשר בעיני פייסבוק נתפס כהפרת הפרטיות ומהווה עילה להסרת הסרטון.

בעקבות הסרת הסרטון וצו ההרחקה שהוציא דחב"ש לכהן, יצאו בשנית פעילי 'באים לבנקאים' לאיזור מגוריו של דחב"ש וחילקו פליירים, המציגים אותו כ"היחצ"ן של הגנבים". אמש, לקראת הדיון אשר יתקיים הבוקר, שחרר ברק כהן, יוזם פרויקט 'באים לבנקאים' סרטון אשר קורא לציבור הרחב להגיע לבית המשפט ולתמוך במאבק כנגד הבנקים. במקביל, קורא כהן לגולשיו לעזור למיזם לפעול גם מחוץ לגבולות "הפייסבוק המצונזר" (ציטוט).

ברק כהן
ברק כהן

מכתב תביעה על סך 200,000 ש"ח שקיבלה המזבלה מעורכי דינו של זמיר דחב"ש בעקבות סיקור פעילות 'באים לבנקאים' בבלוג.

תביעתו של זמיר דחב"ש
תביעתו של זמיר דחב"ש

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים