יואב מלמד מונה לסמנכ"ל שיווק ב-seeV, חברת ההשמה להייטק ולסטארטאפים

seeV
seeV

יואב מלמד (32) מונה לסמנכ"ל שיווק בחברת seeV, המתמחה בגיוס עובדים לחברות הייטק בכלל ולסטארטאפים בפרט. המינוי של מלמד לתפקיד החדש ב-seeV, המגייסת כיום אנשי תוכנה גם לסטארטאפים בעמק הסיליקון ובאחרונה גם לברלין, הינו מהלך אסטרטגי של החברה למיצוב מעמדה כחברה המובילה בתחומה ולביסוס הקשר שלה עם הקהילייה הטכנולוגית בישראל ומול החברות המגייסות.

במסגרת תפקידו יהיה אחראי מלמד להמשך גדילת והתפתחות מחלקת איתור הטאלנטים ומחפשי העבודה (Sourcing), יוביל את כלל פעילויות השיווק של seeV ואת מיתוגה. מלמד יעסוק בייזום שיתופי פעולה חדשניים, בניית התקשורת השיווקית, ניהול פרויקטים מקוריים במדיה החברתית, קידום פתרונות דיגיטליים לצרכי החברה והפקת כנסים מקצועיים בתחום הגיוס והקריירה.

יואב מלמד
יואב מלמד

בתפקידיו הקודמים שימש מלמד מנהל מחלקת הדיגיטל של חברת SAY Media Group ומנהל הפרויקטים השיווקיים של חברת optionFair. לצד עבודה בשכר, הקים מלמד בסוף 2012 כמיזם חברתי את קבוצת הפייסבוק הפופולארית לחיפוש עבודה: משרות הייטק ושיווק ללא ניסיון. עם כ-70,000 חברים, הקבוצה הינה הפלטפורמה החברתית הגדולה ביותר בתחום הקריירה בישראל.

הקבוצה, שמנוהלת על ידי מלמד עד היום, נתפסת כפורצת דרך בתחום חיפוש העבודה וחוללה שינויים משמעותיים בשוק התעסוקה. זאת לרבות דפוסי חיפוש העבודה של מועמדים ללא ניסיון ובגידול חסר תקדים במספרהחברות שנכונות לגייס סטודנטים ובוגרים מתוך הקבוצה ובכלל. למלמד תואר ראשון בתקשורת ובקולנוע-טלוויזיה מאוניברסיטת תל אביב עם הצטיינות דיקאן בשני החוגים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים