יוניליוור ישראל מודיעה על מינויים חדשים: מיכל גולדמן, ארנון שפירא ועדי רגב יאיישו משרות סמנכ"ל

יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל

קונצרן יוניליוור ישראל (Unilever) מודיע היום על מינויים חדשים ושינויים במערך ההנהלתי של הקבוצה. עם הפעימה האחרונה של הטמעת גלידת שטראוס וכחלק משינוי במבנה חטיבת השיווק של יוניליוור ישראל, מיכל גולדמן, סמנכ"ל השיווק של כלל מותגי החברה למעט גלידת שטראוס, תנהל את מערך שיווק קטגוריות דגני הבוקר, החטיפים וכלל מותגי הגלידה, וכן את שירותי השיווק (מרקום).

ארנון שפירא, מנהל שיווק קטגורית טיפוח הגוף והבית, מונה לתפקיד סמנכ"ל שיווק מותגים בינלאומיים וינהל את הקטגוריה הקולינרית ואת קטגורית טיפוח הגוף והבית. שפירא הצטרף ליוניליוור בשנת 2004 במסגרת תכנית העתודה הניהולית של החברה. במהלך השנים מילא בהצלחה תפקידים שונים בשיווק ובמכירות, כולל תפקיד מנהל שיווק בצוות האירופאי של המותג קנור ומנהל מחלקת השיווק הקמעונאי בחטיבת המכירות בישראל.

ארנון שפירא צילום אנצ'ו גוש
ארנון שפירא צילום אנצ'ו גוש

עדי רגב, סמנכ"ל חטיבת הגלידה וערוצי הצריכה מחוץ לבית, מונה לתפקיד סמנכ"ל המכירות של החברה. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על כלל חטיבת המכירות של יוניליוור הכוללת את הערוץ הקמעונאי ואת ערוץ הצריכה מחוץ לבית (לרבות הגלידות).

ישי מנדיל, מנהל השיווק של קטגורית הדגנים מונה לתפקיד מנהל השיווק הקמעונאי בחטיבת המכירות. מנדיל הצטרף ליוניליוור בשנת 2006 והחל את דרכו בחברה כמנהל מרקום ולאחר מכן כמנהל שיווק חטיפים. את תפקיד מנהל השיווק של קטגורית הדגנים ימלא יונתן אלבום, שבתפקידו האחרון כיהן כמנהל שיווק גלובאלי בשטראוס מים. אלבום מביא עמו ניסיון עשיר בתחום השיווק, חלקו הגדול בתפקידי ניהול שיווק בשטראוס גרופ.

לדברי ענת גבריאל, מנכ"ל יוניליוור ישראל: "שינויים אלו מסמלים את סיום הטמעת מערך השיווק והמכירות של גלידת שטראוס ביוניליוור ישראל. אני סמוכה ובטוחה כי בזכות מינויים אלו אנו נשמור על מעמדה של יוניליוור כחברה מובילה ונצליח להוביל את החברה להישגים ופסגות חדשות. אני מאחלת הצלחה רבה לכל בעלי התפקידים."

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים