קרב הקופות: מאוחדת מטרילה את כללית ולמה לחמודי יש ארבע אצבעות?

מאוחדת VS כללית
מאוחדת VS כללית

מאבק קופות החולים על מי מהן היא בעלת התורים הקצרים ביותר לרופאי הקופה זוכה לתפנית משעשעת במיוחד, לאחר שבקופת חולים 'מאוחדת' בה מטפלים משרד הפרסום באומן בר ריבנאי (אופליין) וסוכנות בלינק (סושיאל), החליטו להטריל את שילוט החוצות החדש של שירותי בריאות כללית שנעשה באמצעות משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב מקבוצת פובליסיס ישראל ובישר כי לקופת חולים הכללית יש 4.4 מיליון לקוחות בישראל.

בשירותי בריאות כללית עלו באחרונה עם קמפיין חוצות נרחב תחת הכותרת "4.4 מיליון בוחרים כללית". המהלך גם זכה לכמה סטטוסים ויראלים ברחבי פייסבוק שצחקו על הפריקיות המוזרה של חמודי, התינוק הפרזנטור של כללית. בתמונה שפירסם ציון סימיאן שגרפה כמה מאות לייקים נכתב: "ילד קירח עם ארבע אצבעות אחלה פרזנטור לקופת חולים". גם יבגני זרובינסקי הצטרף לחגיגה עם סטטוס של 8 אלף לייקים בו כתב: "כשכללית לא מבצעת לאמא שלך את הבדיקות הנדרשות במהלך ההריון, לוודא שיש לך את כל האצבעות בידיים".

4.4 מיליון בוחרים כללית (צילום: ציון סימיאן)
4.4 מיליון בוחרים כללית (צילום: ציון סימיאן)

במשרדי הפרסום של 'מאוחדת' המתחרה המרכזית של כללית לצד מכבי, החליטו לרכב על שלט החוצות של כללית עם תשובה משעשעת למדי. במודעה שעלתה לעמוד הפייסבוק של הקופה וזכתה לכאלפיים לייקים (פרסום ממומן), נראתה יד אוחזת בפתק המתנה בו נכתב: "מספרך בתור: 4,400,000" לאות כך שכללית היא אולי הקופה המובילה בישראל, אולם בהתאם כך גם זמני ההמתנה בה לרופאים. לתמונה גם צורף טקסט קצר: "לקוחות כללית, רוצים לקבוע תור לרופא? תמתינו, יש עוד 4,399,999 אנשים על הקו". בימים אלה גם עלה קמפיין טלוויזיה נרחב של מאוחדת באמצעות באומן בר ריבנאי שמבשר על זמני המתנה קצרים יותר לרופאים.

מאוחדת (בלינק)
מאוחדת (בלינק)

עידכון: כללית מגיבה לעניין האצבעות בכרזת RTM של טוויסטד (twisted): "מאז שפרסמו את התמונה שלי בכל הארץ, אני מקבל המון תגובות נלהבות והרבה גולשים לא מבינים למה יש לי רק 4 אצבעות. אמא אומרת שזה כמו כל החברים המצוירים שלי, בגלל האנימציה. לא ידעתי בכלל שיש לי אנימציה, אולי נדבקתי בגן. אני חייב לראות רופא…"

כללית
כללית

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. מה שנכון זה שחמודי אף פעם לא גודל… כבר יותר מ20 שנה שיש להם את חמודי…. הוא לא מתפתח….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים