מוציאים מים מהבילבורד

מזבלה

באומן בר ריבנאי והחברה להזזת הרים בשילוט אינטראקטיבי חביב (קיר הקריה) למי עדן. מאחורי השילוט מוקמו מיכלי מי עדן ובכך יוכלו העוברים ושבים למזוג לעצמם מים מהברזים בשילוט.

מי עדן - באומן בר ריבנאי
מי עדן - באומן בר ריבנאי

קרדיטים
סמנכ"ל קריאייטיב: יורם לוי מנהל קריאייטיב: בן סבר צוות קריאייטיב: חגי הרמתי, אורן עמירן, כרמית קן-דרור, גידי שמיר סמנכ"ל לקוחות: עידית צוקרמן סופרוויזרית: רותי ישראל תקציבאית: ענת שדה עיבוד תמונה: אייל אורלי סמנכ"ל פלנינג: דניאל וייסמן סמנכ"ל הפקה: דורית גווילי מפיקה: אודליה נחמיאס צלם: יורם אשהיים הפקה ותיפעול: החברה להזזת הרים

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

15 תגובות לפוסט

15 תגובות

  1. [Comment ID #44261 Will Be Quoted Here]
    לא שם שקל
    גג בקלאווה
    שיהיו צמאים הנבלות
    לא מתביישים?
    כל הכסף בחומוס זה השתיה

  2. וכשאני אומר הדבר הכי טוב אני מתכוון ליעילות (אפי) ולא יצירתיות (קקטוס).
    אני נוסע מול הקיר הזה כל יום בתחבורה ציבורית. תמיד כשמגיעים לקיר, כל המבטים מופנים לכיוון העוברים ושבים ששותים לרוויה בחום המעיק, וכל מה שבא לך זה לרדת מהאוטובוס ולמזוג לעצמך כוס מים צוננים ובמקרה הזה, מי עדן.
    אז עם כל הכבוד לרעיון שמאחורי המגנטים וקיר שקיקי הקפה כאן יש מוצר במתנה ארוזה לתפארת שמגיעה אליך בדיוק מתי שאתה צריך אותה – קשה מאוד לנצח את זה כשמדובר בצרכן צמא שעובר ברחוב. (הוט למשל יכולה לפזר על הקיר מסכים עם כל הערוצים שלה מוקרנים בלייב, אבל העובר ושב ברחוב לא יגיד וואו הוט שיחקתם אותה, הייתי כל כך צמא לראות ערוץ המדע!")

  3. אה, סליחה, מה בדיוק הרעיון?!

    בקיר המעולה של המגנטים הרעיון היה "לקחת את הכוכבים הביתה" או משהו כזה. רעיון לפנים, ביצוע מעולה, לא מובן איך לא לקח משהו בקאן.

    אני שואל שוב: מה בדיוק הרעיון עם הקיר הזה?

    לטעמי, זה פשוט BTL שנמרח על הקיר של הקריה.

  4. חומוס הגידם באור עקיבא היה שם הרבה כסף בשביל קיר כזה
    י-אללללה
    פגז
    נפל"ם
    מצרר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים