הזיזו ת'אאוטדור 2

שילוט החוצות של JCDecaux
שילוט החוצות של JCDecaux

מאת: אורן כוכבי, יפה אפרתי תקשורת

לראשונה בישראל, JCDecaux תתקין מסכים בתחנות אוטובוס בתל אביב-יפו. חברת גלובוס גרופ בחרה להעלות על שטחי הפרסום של חברת JCDecaux, בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום על גבי תחנות אוטובוס, עמודי רחוב ומכווני תנועה בעיר, קמפיין מיוחד לקידום הסרט החדש 'תזיזו ת'רגליים 2'. בנוסף לפריסה הרגילה, הסרטון יוקרן על גבי מסכים שיותקנו במיוחד לצורך הקמפיין ב-3 תחנות אוטובוס במיקומים מרכזיים בתל אביב: דיזנגוף סנטר, גן העיר ועזריאלי. בנוסף, יוכלו העוברים ושבים לחבר אוזניות לתחנה ולשמוע את הסאונד של הסרטון. הרעיון אשר עומד מאחורי הקמפיין הייחודי הינו להפוך פוסטר מודעה רגיל לחוויה אינטראקטיבית מלאה.

הקמפיין הכולל מסכים בתחנות אוטובוס הינו קמפיין ראשוני מסוגו אשר טרם נראה כמותו בישראל. מסכים יושתלו בתוך ארגזי הפרסום, בהם יוקרן טריילר הסרט לעוברים והשבים. כאמור, JCDecaux שילבה בארגז הפרסום גם חורים לאוזניות כך שהעוברים ושבים יוכלו לחבר את האוזניות שלהם ולשמוע את סאונד הסרטון המוקרן על גבי המסכים. הקמפיין יעלה באמצע דצמבר למשך 10 ימים ועלותו מוערכת בכ-100 אלף ש"ח.

שילוט החוצות של JCDecaux
שילוט החוצות של JCDecaux

הקונספט החדשני לקמפיין גובש על ידי מחלקת JCDecaux Innovate העוסקת בפיתוח פתרונות פרסום חוצות חדשניים, דינאמיים ואינטראקטיביים אשר מושכים את העין ומגרים את המחשבה. בקמפיין ייחודי זה, יוצגו המסכים ויציגו לראווה את טריילר הסרטון לכל העוברים והשבים כך שיהיה קשה שלא לעצור לידם ולצפות בפלא הטכנולוגי המוצג.

פיליפ רו מנכ"ל JCDecaux בישראל ציין בהתרגשות כי: "האתגר בקמפיין הנוכחי היה גדול גם מבחינה לוגיסטית וגם מבחינה טכנולוגית. אנו שמחים מאד להוביל עם גלובוס גרופ את הקמפיין הראשוני והמרהיב. הקמפיין ממחיש את פעילותה של חברת JCDecaux ומיצובה כחברה יצירתית, יוזמת, עזה וכזאת שדוגלת בחשיבה מחוץ לקופסא. התצוגה החדשה בשילוב מסכים מושכים מיד את העין ומציעה פוטנציאל נראות מיוחד. אנו נרגשים לעלות עם הקמפיין החדש ומאיר העיניים אשר לא יהיה ניתן להתעלמות".

מורן רייטר, מפיצת סרטי וורנר בארץ, גלובוס גרופ: "לכבוד השקת הסרט 'תזיזו ת'רגליים 2' זו הפעם הראשונה שאנו בחברת גלובוס גרופ "יוצאים מהמסגרת" ומקרינים טריילרים ב- LIVE בתחנות אוטובוס. הבחירה בחברת JCDecaux הינה הבחירה המתבקשת לקמפיין מיוחד זה מאחר ומדובר בחברה חדשנית אשר ספקה לנו את הפתרון היצירתי והאלגנטי ביותר לדרישות הפרסום שלנו. אנו צופים לקמפיין זה התעניינות רבה מצד העוברים והשבים ובטוחים כי כפי שאנו נרגשים להשיק את הקמפיין הנוכחי, גם הקהל יאמץ אותו בהתלהבות וירצה לראות פרסומים דומים".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. שימו לב לשורה 4-5 בהודעת היח"צ.
    3 תחנות אוטובוס שלמות…. אכן טראפיק מטורף…
    העיקר ידיעת יח"צ על חדשנות ולראשונה בישראל…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים