מוזר: עיריית ירושלים אנטי חייזרים, למה? כי יש מצב שהחרדים יפגעו מכך

קמפיין החייזרים של קידום
קמפיין החייזרים של קידום

קמפיין של חברת קידום באמצעות משרד הפרסום FOUR, שבמרכזו דמות של חייזר שנוחת בארץ נפסל לפרסום חוצות בירושלים על ידי חברת כנען האחראית על מכירת מדיה על אוטובוסים של אגד בירושלים. חברת קידום פסיכומטרי עלתה עם הקמפיין הפרסומי, על גבי שלטי חוצות, תחנות אוטובוסים ואוטובוסים ברחבי הארץ. הקמפיין מבוסס על דמותו של חייזר חביב, שמצהיר על גבי השלטים הצהרות שונות, כדוגמת: 'הם כמונו, רק יותר מתקדמים', 'התגלתה אינטליגנציה מתקדמת על כדור הארץ', כאשר כולן קשורות למוטו שמוביל את הקמפיין: 'קידום משיקה – קורס הפסיכומטרי המוביל ביקום'.

קידום התכוונו לקדם את הקמפיין על גבי האוטובוסים של אגד בירושלים, בדיוק כמו שנעשה בערים האחרות בארץ. למרבה ההפתעה, הודיעה אגד לקידום, דרך חברת כנען, זכיינית הפרסום על גבי האוטובוסים של אגד, כי אין בכוונתה לפרסם את הקמפיין בירושלים. הסיבה הרשמית וההסבר שניתן למפרסמים הוא רצון להימנע מפגיעה ברגשותיהם של החרדים, אגד אינה מאפשרת לפרסם דמויות שאינן אנושיות בירושלים. מחלופת המיילים שנערכה בין קידום לכנען, עולה כי מדובר במדיניות קבועה של אגד בירושלים:

"בהמשך לבקשתך, עפ"י הסכם הזיכיון בין חברת כנען לחברת אגד, לא ניתן לפרסם בירושלים דמויות כלל ולכן, לא אושר הקמפיין הנ"ל ע"י חברת אגד. למרות שהבהרנו את הבעייתיות הנ"ל בפניכם כבר מס' פעמים בקמפיינים קודמים בירושלים ובקמפיין הנ"ל בפרט, ניסינו לבדוק את הנושא שוב עם חברת אגד ולצערנו הם לא אישרו את הדבר מהסיבות הידועות לעיל."

קמפיין החייזרים של קידום
קמפיין החייזרים של קידום

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. בתור איש קריאייטיב, הקמפיין הזה ממש פגע בי ובאיניטיליגנצייה שלי.
    ואני בכלל ממליץ להוריד אותו מהאוויר בכל הארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים