אפליקציה מנצחת

מזבלה

אתר הלוחות WinWin באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב שקד מעלה בימים אלו קמפיין משולב לקידום אפליקציית הפייסבוק החדשה שלו. האפליקציה, אשר הושקה לפני כשבועיים (פוסט על האפליקציה) מאפשרת סינכרון מלא בין הלוח לבין הרשת החברתית ומאפשרת לגולשים להשתמש בכל תכונות הלוח מבלי לצאת מהפייסבוק.

אפליקציית WINWIN - ענבר מרחב שקד
אפליקציית WINWIN - ענבר מרחב שקד

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

13 תגובות לפוסט

13 תגובות

  1. [Comment ID #50482 Will Be Quoted Here]

    פרטיות זה כל כך 2005!! היום, כל מיש שיש לו חשבון פייסבוק מוותר (במודע) על הפרטיות שלו!!
    כל העניין בפייסבוק וברשת חברתית זה שיתוף, ואני חושב ש-WINWIN עשו כאן מהלך מבריק שלאף אתר אחר לא היו את הביצים לעשות. בתור אחד שכל היום יושב על הפייסבוק קל לי ונח לי לעשות פעולות פשוטות ישר ממנו, מבלי לעבור טאבים ולצאת לאתרים אחרים. אחלה רעיון!

  2. אני לא מבינה מה כולכם מתלהבים מהאפליקציה .. כל הכבוד לwinwin אתר לוחות בפייסבוק אבל תחשבו על הפרטיות שנפגעת כתוצאה מהמהלך הזה !!

  3. יש לך באפליקציה אפשרות של כמות צפיות וחוצמזה מה זה משנה כמות צפיות ?? אם פנו אלייך דרך winwin זה מגניב לאללה.

  4. טוב אז winwin שאפו על המהלך , יחד עם זאת אני חושב שהרעיון טוב התוצר קצת זקוק לשינוי .. אני הייתי מוסיף כמות צפיות במודעה שלי ומי צפה בה כדי שאדע מי לקוח פוטנציאלי למודעה שלי .

  5. אחלה אפליקציה ממש מגניב אהבתי שלא צריך לצאת מהפייסבוק ועוד יותר שאפשר לראות ממי קונים!!
    כל הכבוד ל-WINWIN שיחקתם אותה 😉

  6. האפליקציה מבריקה.
    אין ספק ש-ווין ווין עשו את מהלך השנה באינטרנט.
    את הקמפיין אהבתי מאוד אם כי הסרטון קצר מדי. היה עובר טוב יותר ב- 30 שניות.
    בקיצור – לייק!

  7. אחלה רעיון! אפליקציה ממש מגניבה, לדעתי זה אומר המון על לוח winwin שיזם את המהלך והשיק אפליקציה כזו ראשונים. סוף סוף מתחברים לאתרים בחו"ל שכבר מזמן הפנימו שהכל עובר לפייסבוק! כל הכבוד.

  8. אין ספק שהאפליקציה עושה את העבודה , עזבו שטויות האפליקציה הזאת ביננו חוסכת המון זמן , מה לעשות רק שאתה רואה תמונה של הבנאדם אתה יודע אם בא לך להיות שותף שלו או לא , פסלתי המון דירות כי הבנאדם לא היה נראה לי , היו צריכים לחשוב על האפליקציה הזו מזמן ! יפה לwinwin על הקמפיין ויפה להם על החשיבה על הצרכן ! שאפו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים