חפצנו לחיים

מזבלה

363 בני אדם נהרגו בשנה החולפת בתאונות דרכים והעלייה בתאונות במגזר החרדי רק עולה. ארגון 'חפצנו לחיים' הוקם בשנת 2008 ע"י שלמה כץ – מחנך מוכר וידוע בירושלים וסביבותיה. מטרת הארגון מיום הקמתה הייתה להטמיע את חוקי הזה"ב בקרב הילדים של היום שיהפכו להיות המבוגרים של מחר. את מירב מאמציו השקיע ר' שלמה במפגשים חינוכיים בתלמודי תורה ובתי ספר. כעת, לאחר מספר שנים של פעילות מאומצת בקרב ילדים ובני נוער, החליט שלמה כי הגיע העת להפנות את מירב המאמצים לכיוונם של המבוגרים.

בדומה לסיגריות, איום והפחדה אינם משיגים את התוצאה הרצויה ולכן בחרו בארגון 'חפצנו לחיים' לצאת עם תחרות כתיבת חידושי תורה בנושא חובת הזהירות בדרכים. המטרה ברורה, להשיג את תשומת הלב של הציבור הרחב לחשיבות שמירת כללי הזהירות בדרכים. שלמה כץ פנה לגדולי הדור לקבל את ברכתם לתחרות כתיבת החיבורים. הגאון ר' חיים קנייבסקי שליט"א ביקש לראות את החיבורים שיזכו במקומות הראשונים ולחוות את דעתו האישית עליהם.

חפצנו לחיים - פרסום מנטה
חפצנו לחיים - פרסום מנטה

לצורך הטמעת התחרות במהירות האפשרית וביעילות הגבוהה ביותר, פנה הארגון למשרד הפרסום 'מנטה' בבקשה להפיק קמפיין אגרסיבי שיחשוף ויעלה את הנושא הכאוב לשיח הציבורי. ב 'מנטה' לא בזבזו זמן ומיהרו להוציא קמפיין מזעזע לב שעורר הדים נרחבים בציבור החרדי ולא רק בו. בערב שבת האחרון הודבקו מודעות אבל פיקטיביות בבני ברק וירושלים כאשר במקום שם הנפטר, הופיעה שורה ריקה שמטרתה לתת למתבונן תחושה של "אתה יכול להיות כאן, אבל אתה לא רוצה להיות כאן". כעת, יצאו בפרסום 'מנטה' עם מודעת ההמשך המסבירה ומפרטת את רעיון כתיבת החיבורים התורניים בנושא זהירות בדרכים. הקמפיין נעשה במודעות רחוב, עיתונות ארצית ולוחות בתי כנסת. הוצאת הספרים פלדהיים וחברת D&B לקחו חסות על התחרות המדוברת ויחלקו פרסים בשווי של חמש עשרה אלף ש"ח לזוכים במקומות הראשונים.

חפצנו לחיים - פרסום מנטה
חפצנו לחיים - פרסום מנטה

קרדיטים
משרד: מנטה – פרסום חריף ומרענן מנהל תיקי לקוחות: יצחק רוזן קופירייטר: קובי רוטנברג ארט דירקטור: יוסי ברויער

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

7 תגובות לפוסט

7 תגובות

  1. בערהלה

    נדוש? לא קריאטיבי? ממש לא מסכים איתך.
    במגזר הזה לא נעשתה אף פעם פעילות עומק בנושא, וכנראה שבאמת הגיע הזמן.

    ולגבי הפרימטיבי אני בהחלט מצטרף לדעתו של הכותב שמעלי.

    יעיל או לא? נמתין בסבלנות.

  2. בערהלה,
    כמה שאתה צודק, אבל גם לא חכם.
    קהל היעד של המודעה הזאת ושל הקמפיין הזה הבין היטב כיוון שזוהי שפתו וכך נכון למכור לקהל יעד ממוקד.
    נדוש, לא קריאטיבי? יכול להיות. לקהל היעד זה התאים יופי.

    לגבי הפרימטיבי, רק הערה קטנה ברשותך.. להגיד על ציבור שלם (מיליון איש!) פרימטיבי, זה להיות פרימטיבי בעצמך שלא מסוגל לקבל את העובדה שיש קהל גדול שחי אחרת ממך.

    יום בריא ידידי החסידי (לפחות לפי השם.. :))

  3. א. כ"כ שקוף שזה טקסט שכתב המשרד… עד כדי כך מלוקק שהיה ראוי גילוי נאות.
    ב. קמפיין נדוש וכ"כ לא קריאטיבי שרק במגזר הפרימיטיבי יכולים להתרגש ממנו. עשו בעולם דברים כל כך יפים ומבריקים נגד תאונות דרכים (שאף אחד לא עבד כמובן…‏)‏ אבל זה באמת נמוך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים