קמפיין משולב: סטודנטים, מהיום אתם לא צריכים את אבא בבנק

קמפיין משולב: סטודנטים, מהיום אתם לא צריכים את אבא בבנק
קמפיין משולב: סטודנטים, מהיום אתם לא צריכים את אבא בבנק

"סטודנטים בישראל מקבלים שירות בבנק רק אם מכירים את אבא שלכם". ראובני פרידן IPG בקמפיין ריאליטי חדש בעלות של כ-3 מיליון ש"ח לבנק מזרחי טפחות המשיק את 'סטודנטים LIVE'.

דבר היח"צ: "השקת 'סטודנטים LIVE' תלווה במהלך פרסומי ראשון מסוגו – קמפיין ריאליטי ברשת האינטרנט תחת המסר: "סטודנטים LIVE – מהיום לא צריך אבא בבנק". בקמפיין המיוחד, נבחר בית קפה בתל אביב בו ישנה תנועה ערה של צעירים וסטודנטים, אשר הפך לסט צילומים עבור הקמפיין. בית הקפה רושת במצלמות נסתרות, הקופאית הוחלפה בשחקנית, הוכנו מנות מיוחדות להגשה ועוד. סטודנט אשר הגיע לבית הקפה וביקש לקבל שירות ולבצע הזמנה, זכה לשאלות שונות כגון "מי זה אבא שלך?", "מאיפה אתה?" ועוד. הקופאית נמנעה מלהעניק לו שירות ואף מיד התפנתה ל"לקוחות" אחרים בתור- סטודנט ואבא אשר קיבלו שירות מהיר על אותה הזמנה. רק לאחר קבלת השירות, נחשף הלקוח למתיחה. הסרט יופץ באתרי האינטרנט וברשתות חברתיות".

"בנוסף, ימותגו תחנות אוטובוס והאוטובוסים עצמם ברחבי הארץ עם ברקוד QR אשר באפשרותו ניתן יהיה להוריד את הסרטון המיוחד ישירות לסלולר ומכשירי הטאבלט השונים ולצפות בקמפיין הריאליטי הראשון של ישראל. הבנק אף יערוך פעילות רחבה בקמפוסים ברחבי הארץ, במסגרתה ישולבו "קאט אאוט" – דמויות אנושיות מקרטון של אבא ואמא עם המסר לסטודנט "הגיע הזמן להיפרד מאבא".

קמפיין משולב: סטודנטים, מהיום אתם לא צריכים את אבא בבנק
קמפיין משולב: סטודנטים, מהיום אתם לא צריכים את אבא בבנק
קמפיין משולב: סטודנטים, מהיום אתם לא צריכים את אבא בבנק
קמפיין משולב: סטודנטים, מהיום אתם לא צריכים את אבא בבנק

דינה נבות, סמנכ"ל השיווק של מזרחי-טפחות: "מזרחי-טפחות ממשיך את הדרך הבלתי מתפשרת שלו בחיפוש אחר חדשנות ומתן מענה למגוון רחב של קהלים. הרעיון העומד מאחורי השקת 'סטודנטים LIVE' הוא שינוי דרמטי בהתייחסות של המערכת הבנקאית לקהל הסטודנטים. הקו הפרסומי של מזרחי-טפחות הוא להציג סוגיות חברתיות שונות אשר עולות מהציבור. גם בקמפיין הנוכחי אנו מעלים את התסכול העיקרי של הסטודנטים מהמערכת הבנקאית כי ללא ייחוס משפחתי במערכת זו, הם לא מקבלים שירות".

זיו קורן, משנה למנכ"ל ראובני פרידן: "מדובר בקמפיין חדשני אשר ממשיך את הקו הייחודי של מזרחי-טפחות בשנים האחרונות- לא עוד פרסומות רגילות עם אסקפיזם מומחז ע"י דוגמנים מפלסטיק, אלא אנשים אמיתיים מהחיים, עם בעיות אמיתיות וכמיהה אמיתית לשינוי. המציאות שבה אם אתה סטודנט בישראל, הבנק לא רואה אותך ממטר, היא כל כך אבסורדית, שהחלטנו שאין תסריטאי שיכול לכתוב אותה טוב יותר מהמציאות עצמה. יצאנו עם מצלמות נסתרות ופשוט צילמנו את האבסורד. התגובות של האנשים האמיתיים שצילמנו והפכו לכוכבי הקמפיין היו אדירות. האמירה שבשום מקום אחר לא היית מוכן לסבול יחס כזה, למה בבנק שלך כן? יצרה הזדהות טוטאלית והעלתה שוב לדיון נושא חברתי חשוב כפי שעשינו בלהעביר את דביר ובבנקאות ההיברידית".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

7 תגובות לפוסט

7 תגובות

  1. [Comment ID #97247 Will Be Quoted Here] כשצעירים פותחים חשבון בנק לראשונה לרוב הם פותחים אותו היכן שההורים שלהם נמצאים…שאלת את עצמך פעם למה?!? אולי כי בתת מודע אנחנו חושבים שאם ההורים שלנו שם אז יתייחסו אלינו טוב יותר…זה לא סוד שהיחס לסטודנטים בכל מקום (ולא רק בבנק) הוא רע' מעליב ומזלזל וכן לעיתים ההרגשה היא שאם אחד ההורים היה לידינו אז אולי היחס היה משתנה…בעיני זו פרסומת מצחיקה שמתארת בדיוק את מצב הסטודנטים (אולי שכחת מזה להיות סטודנט!) ואגב – פירגון זו לא מילה גסה גם אם אתה עובד במשרד המתחרה (;

  2. בלי קשר לביצוע ולקופי העלובים, התובנה: "סטודנטים בישראל מקבלים שירות בבנק רק אם מכירים את אבא שלכם" היא לא נכונה, לא תקפה ובלתי ניתנת להוכחה.

    כך שכל הקמפיין הזה בנוי על כרעי תרנגולת קונספטואליות.

    ממזרחי טפחות ציפינו בכל זאת למעט יותר. רע מאוד.

  3. קמפיין לא טוב. נקודת החוזק של המוצר הבנקאי החדש הזה היא הנגישות מכל מקום באמצעות האינטרנט והטלפון, ולא הפרידה מהגב הכלכלי של האבא והתקשורת בינו ובין הפקידים.
    התמקדו בנקודה זניחה שלא ממש קשורה לנושא ויצרו קמפיין סביב משהו שמפריע ללקוח במקום להציג את החדשנות שבאפשרות לתקשר עם הבנקאי שלך מכל מקום ובמגוון אמצעים.

  4. זה כל כך פאתטי
    מהסרט והסיטואציה עצמה שמשוחקת פשוט נורא
    ועד לכל התגובות והיח"צ
    קמפיין חדשני??? מתיחה מצולמת והעלאה ליוטיוב זה חדשני??

    הקו הייחודי של מזרחי טפחות זה פרסומות עם אנשים אמיתיים???
    דביר הוא בן אדם אמיתי ? הוא לא שחקן?? לא ידעתי

    זה ממש ממש גרוע ופאתט

  5. רואים שזה מפוברק והקמפיין הכי דבילי וגרוע שראיתי בחיים שלי
    במקום לבזבז כסף על משרדי פרסום בשקל
    תתחילו לתת תנאים נורמליים לסטודנטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים