האגיס, מה שווה כוחו של חיבוק אם אין תקנון?

האגיס, כוחו של חיבוק
האגיס, כוחו של חיבוק

חברת קימברלי קלארק ישראל, עלתה בתחילת השבוע ביחד משרד הפרסום מקאן תל אביב במהלך פרסומי נרחב לקידום מותג החיתולים האגיס. הקמפיין 'כוחו של חיבוק' שהושק לראשונה ב-2014 בשיתוף פעולה עם עמותת חיבוק ראשון, קורא לציבור להזמין ללא עלות את צמיד 'כוחו של חיבוק', להצטלם איתו ולהעלות את התמונות לפייסבוק לאינסטגרם, תוך הבטחה כי בעבור כל תמונה, האגיס תתרום 5 ש"ח לעמותת 'חיבוק ראשון' ולמען רווחת הפגים והתינוקות בישראל.

אלא שלפעילות של האגיס כלל אין תקנון נגיש וברור שמסדיר את התרומה המדוברת של החברה, שכאמור מתוקשרת כמסר מוביל להמרצת הציבור בלקיחת חלק בפעילות.

על פי פניות שהגיעו לידי המזבלה עולה כי ממשרד הפרסום של האגיס פנו בתקופה האחרונה לדמויות מובילות ברשתות החברתיות, סלבריטאים, בלוגרים ונוספים, בכדי לעודד אותם לקחת חלק בפעילות, תוך הבטחה מפורשת כי האגיס תתרום 5 ש"ח בעבור כל תמונה.

על כל תמונה (ההפצה של האגיס)
על כל תמונה (ההפצה של האגיס)

"היי, נפלה בידך הזכות לעשות משהו טוב היום. יש לך את הכח להפחית כאב, לחזק את המערכת החיסונית, להסדיר את קצב פעימות הלב, הכל בעזרת חיבוק. על כל תמונה שתעלה עם הצמיד וההאשטג "כוחו_של_חיבוק", האגיס תתרום 5 ש"ח ותחזק את הפגים והתינוקות בישראל, באמצעות עמותת חיבוק ראשון". כך נכתב בהודעה שנשלחה.

ההבטחה לתרום 5 ש"ח בעבור כל תמונה שתעלה עם הצמיד היא בהחלט קוסמת ויכולה לרתום לא מעט אנשים ש"ימסחרו" את הפרופיל שלהם עם צמיד ממותג האגיס. אלא שההתחייבות לתרומה על כל תמונה אינה מוסדרת בשום תקנון, לפחות לא בזה שגלוי לציבור. גם המגבלה עד איזה סכום האגיס תתרום לא ברורה.

יתרה מכך, על פי הודעת הבהרה שנשלחה לאחד המשתתפים בפעילות, עולה כי למרות שבמסרים שהופצו ע"י האגיס ו/או הבאים מטעמה, צויין כי בכוונתה לתרום 5 ש"ח בעבור תמונה עם הצמיד, בפועל האגיס תתרום 5 ש"ח בעבור כל אדם ייחודי שיקח חלק בפעילות.

משלמור תקשורת נמסר: "מכיוון שלא מדובר בתחרות נושאת פרסים אלא במהלך תרומה לעמותה וכל פרטיי המהלך מפורטים בפרסומים השונים אין למהלך תקנון. לפי ההוראות המצויינות בפעילות – יש להזמין את הצמיד, לענוד, לצלם ולעלות לפייסבוק ו/או אינסטגרם עם האשטאג # כוחו_של_חיבוק. האגיס תתרום 5 ש"ח על כל תמונה שתעלה עם האשטאג פעם אחת".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים