המחאה על סגירת ערוץ 10: עובדי הערוץ התפרצו לדלת פתוחה

channel10news

יהיה עצוב מאוד לראות את ערוץ 10 נסגר ומאידך יהיה לא פחות עצוב לראות ממשלה שנכנעת ללחצים כאלו או אחרים ונענית להמשך הזילזול בחובות הערוץ כלפיה. ערוץ 10, לטעמי לפחות הוא הערוץ הישראלי היחיד אשר מספק הנאת צפייה רצופה בכל יום החל מהשעה 17:00 ועד הצינור בחצות, חוצה את הקווים בכך שהוא אינו מפריד בין אובייקטיביות ואתיקה עיתונאית ותקשורתית לבין הרצון למנוע בכל דרך את סגירת הערוץ וזאת תוך שימוש בכל אמצעי אשר עומד לרשותו לרבות "שטיפת המוח" אשר נעשית מדי יום בשלל התוכניות.

עובדי הערוץ מוחים בצדק בכל הנוגע לאני-הפרטי שלהם אולם לא בצדק כמכלול אשר מועסק בגוף אשר חייב כספים רבים למדינה. קבוצת העובדים לא באמת התפרצה לתוכנית של רפי רשף אלא נפתחה בפניהם הדלת לעשות זאת, כשם שבתוכנית הצינור, תוכניות הבוקר ובמהדורת החדשות לא סתם בוחרים לסקר ברחבה, יש שיאמרו יתרה את ההפגנות כנגד סגירת הערוץ. ערוץ 10 חייב כספים וערוץ 10 צריך לשלם ועליו להתנהג בצורה אחראית הן כלפי המדינה והן כלפי ציבור הצופים.

בסרטון שעלה לרשת נכתב: "בעקבות הודעת דירקטוריון ערוץ 10 על פיטורי 150 עובדים, בשל סירוב הממשלה לאפשר פריסת חובות, התפרצו עובדים לשידור התוכנית של רפי רשף וקראו בשידור חי לראש הממשלה בנימין נתניהו להתערב מיידית במשבר".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים