מזבלה.קום

שובר את פייסבוק: שבעה לקוחות חדשים לסוכנות הסושיאל של מעיין יחבס

מעיין יחבס - צילום: עומרי שפירא
מעיין יחבס – צילום: עומרי שפירא

אחרי שהסעיר את הרשת החברתית עם קמפיין Rich Taste של רשת 'אגאדיר', מעיין יחבס ממשיך לייצר חדשות רועשות ומודיע הבוקר על 7 תקציבים חדשים שמצטרפים לניהולו בסוכנות המדיה החברתית My Social. בנוסף, סוכנות המדיה החברתית שהקים מתחדשת במחלקה לקידום עסקים קטנים, בעיקרם מסעדות, ואלו הן המסעדות שכבר הצטרפו אליה: פרונטו, יאסו, בינדלה, פלימרקט, ג'מס, House of Katerina (האוס אוף קתרינה) והמוסד התל אביבי הותיק – מסעדת בתיה.

יחבס, עוד לא בן 30 וכבר הפך לשם עולה בתחום המדיה החברתית בישראל עם מותגים גדולים אשר הפקידו בידיו את תקציביהם, בראשם; אדידס, פדני, ג'ק קובה, יקב הרי גליל, מעדני מיקי, מותג הופלים מן ורשת אגאדיר שהייתה בחודש האחרון בראש הכותרות.

למרות הרוחות הסוערות בעקבות אגאדיר, יחבס מוכיח ששמשברים קטנים עליו, גם אם הם בקנה מידה ארצי: "היד של כולנו כל כך קלה על הלייק כיום, ואנחנו רק מחפשים על מה למחות. אנחנו תמיד מסתכלים על חצי הכוס הריקה ואת חוש ההומור שכחנו אי שם בניינטיז. היום לא צריך יותר מ'ברוך שעשני גבר' כדי לייצר מלחמה, או תמונה של דוגמנית בבגד ים כדי להוציא את המדינה משיווי משקל. נסיון של חמש שנים בעבודה ברשתות חברתיות לימד אותי שמחאות נרדמות בדיוק באותה מהירות שבה הן מתעוררות, ושלא צריך לפחד מלעורר שיח. עדיין לא ניתן לסכם את הקמפיין האחרון של אגאדיר, אבל אני יכול לומר שהתוצאות כבר נראות בשטח והמסעדות מלאות" מספר יחבס למזבלה.

ומה באשר לכניסה של מיי סושיאל לתחום החדש? "אני שמח ומתרגש מהכניסה שלנו לתחום המסעדות, זה תחום שלא מנוהל היום בסושיאל בצורה אסטרטגית וחכמה ואני חושב שאנחנו מביאים אליו ערך מוסף מהנסיון העשיר שלנו עם מותגים גדולים. היום אנחנו גדולים מספיק כדי לעבוד גם עם לקוחות שאולי לא יכולים לשלם ריטיינרים גדולים כמו של המותגים הגדולים, אבל בנינו כאן מודל ייחודי שיודע לעבוד עם עסקים מהסוג הזה בגובה העיניים, ולייצר עבור כל אחד מהם מוצר שמשווק החוצה את הד.נ.א שלהם ומכוון בדיוק לקהל היעד שהם מכוונים אליו, שהוא כמובן שונה ממסעדה למסעדה".

הזרמון הבא? יחבס הולך ותופס את המקום של הילד הרע של הענף, ומביא אליו משב רוח מרענן לצד הבעת אמון מצד מותגים מובילים. כניסתן של שבע המסעדות החדשות למשפחת הלקוחות שלו היא רק הוכחה שמה שעובד בגדול, עובד גם בקטן.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

11 תגובות לפוסט

11 תגובות

  1. יכול להיות שהוא "מוכשר כמו שד" כמו שכתבה כאן מישהי, אבל עושה רושם שהוא מנתב את הכשרון שלו למקומות אגואיסטים ופרובוקטיבים, כמו הרבה פירסומאים.
    במקום ללמד את כולנו שאנשים שכחו את חוש ההומור שלהם, שיואיל נא להסתכל על התוצרים שלו ויבין מה ההשלכות של הכוח שהוא מקבל לידיים (בצדק מישהו כתב כאן שזה זרמון החדש….לכל מי שזוכר את הבחור בפרסומת לפוקס, שמסיר בשיניו את הג'ינס הצמודים של הבארבי מול עיניה הבוהות של יעל בר זוהר..).

    אחלה שמדברים עליך, באמת, סחתיין. אולי כשתתבגר או תחווה קצת מהם החיים האמיתייים, תבין שפרובוקציות שמכניסות לך כסף, נעלמות בשלב מסויים ונשארת רק הריקנות.

    בהצלחה

  2. דנית זמרת החתונות.. ככה יוצרים ווירליות ברשת עם חוש הומור ובלי ליצור אנטגוניזם…
    יש לו הרבה מה ללמוד. מבין שזו כתבה ממומנת(אבל כמו שבעולם הפרסום-לא כל דבר צריך לפרסם ולהעצים)
    יאללה קפצתי לוואלפנייט 🙂

  3. גם דוש, גם מכוער, אבל לא אשמתו. אשמתם של העסקים ששוכרים את שירותיו, האל הגדול והנורא יודע למה.

  4. עוד לא בן 30, לא שאכפת לי מבחורות בלבוש מינימאלי שמפתות זקנים – אבל אין שום תחכום ביצירת פרובוקציה זולה לשם פרובוקציה. הישראלים הפוריטאנים אוהבים להשאיר את הערום והאלימות לסדרות שהם רואים ומאותגרים מול קונספטים כאלו ופירסום. הצלחת לעורר תהודה אבל הצלחת לייצר שנאה למותג שאתה מנסה לייצג אותו בקרב ציבור שלם שהוא גם חלק מהקהל של המסעדה. היית יכול להחליק את זה בשתי דרכים – או שהבחורה הייתה נראית ממש טוב (בר רפאלי בפרסומת הזוז עם הבובה) או בהומור – במקום זה הבאת בחורה כעורה, קשיש שנראה סיעודי ולא עשיר לחלוטין, אין הומור, אין סקסיות, אין משחק על זה שהבשר אמור להיות איכותי מיפן. סתם חצי עבודה של איזה צעיר שאומר כולם על הזיין שלי כי אני צעיר ואני הילד הרע. אין פה משב רוח מרענן- יש פה עבודה פחות מממוצעת שתפסה כותרות ולא במובן חיובי. אני לא מהתחום, אין לי קנאה, הייתי באגאדיר לפני חודשיים – לדעתי ההמבורגרים ממוצעים מינוס – לא ניסיתי את החדש כי 85 ש״ח לעוול שעושים למשהו שהיה יכול להיות סטייק מעצבן אותי. סתם נמאס לראות ממוצעות תופסת כותרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים