קליק Beach מסיבת קיץ בחורף

מזבלה

מאת: אורן לוי, יפה אפרתי תקשורת.

קליק Beach! החורף קליק מביא את הקיץ בפרוטקציה! קליק – המותג המוביל את שוק חטיפי השוקולד ממשיך את מהלך הפרוטקציה ומביא את הקיץ בעיצומו של החורף באמצעות מסיבת קליק Beach – מסיבת קיץ לבני נוער.

לוגו קליק ביצ'
לוגו קליק ביצ'

המהלך ייתמך בקמפיין טלוויזיה בכיכובו של דודו ארז המלווה את המהלך ובפעילות אינטרנט בפייסבוק. בהמשך למהלך העונה המצליח קליק פרוטקציה, משיק קליק מותג חטיפי השוקולד המוביל מבית יוניליוור, שלב נוסף במהלך – מסיבת קליק Beach, מסיבת קיץ בעיצומו של החורף לבני נוער "פרוטקציונרים" בלבד. המהלך ילווה בקמפיין רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, הכולל פרסום בטלוויזיה ופעילות אינטרנט רחבה, בכיכובו של דודו ארז אליו מצטרפת גם "הבכייפית" נטלי דדון, בהשקעה כוללת של 2 מיליון ₪. מסיבת קליק Beach – קליק מזמין את בני הנוער לנסות לקבל הזמנה ולהשתתף במסיבת הקיץ שתתקיים ב-1 במרץ בנמל תל-אביב. במסגרת הפעילות, בה ישתתפו כ- 1500 בני נוער שיזכו בהזמנה, יוקם בהאנגר 11 מתחם ענק שיעוצב כחוף ים בו יסתובבו המוזמנים עם בגדי ים ויוכלו ליהנות ממגוון רחב של אטרקציות ואקשן – מסיבת חוף עם די ג'יי מוביל, להטוטני אש ועוד.

דודו ארז ונטלי דדון - קליק Beach
דודו ארז ונטלי דדון - קליק Beach

המהלך ילווה בקמפיין טלוויזיה תחת המסר "החורף קליק מביא את הקיץ בפרוטקציה!" בכיכובו של דוד ארז, שיעלה בערוצים 2, 10 ו- 24 במשך כשלושה שבועות.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

  1. עצוב לשמוע שמשקיעים כל כך הרבה כסף על קמפיין… תורידו להטוטן אש אחד ותשקיעו בלוגו שייראה נורמלי. מה כבר ביקשתי

  2. נטלי דדון היא קוזינה טורבו שאין דברים כאלה בכל הפלנטה
    אם אזכרך נטלי תיסדק ימיני תדבק לשוני וזה
    כל השאר זה כל השאר וגם לא ממש מעניין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים