בום, בייבי: ורד קויטל, דוברת בילינסון היא אשת השיווק של חודש ספטמבר 2015

ורד קויטל, צילום: רמי זרנגר
ורד קויטל, צילום: רמי זרנגר

איגוד השיווק הישראלי מודיע היום על בחירתה של ורד קויטל, דוברת בית החולים בילינסון, לאשת השיווק של חודש ספטמבר 2015. קויטל, בעלת תואר ראשון בתקשורת ותואר שני במנהל מערכות בריאות ובעלת ותק של 12 שנים בתפקיד בבית חולים בילינסון, מרכז רפואי רבין

ועדת האיגוד מנמקת את הבחירה בקויטל בזכות הצלחתה להוביל בתמיכת אגף השיווק של שירותי בריאות כללית, מהלך שיווקי שהציב את בילינסון כשחקן מוביל ומשמעותי בעולם היולדות. המהלך השיווקי המדובר הוא כאמור סדרת הטלוויזיה 'בייבי בום' בערוץ 10 שיצרה באזז חיובי ורשמה עלייה של כ-600 יולדות נוספות בבית החולים במהלך שנת 2014-15..

לפני המהלך לבית חולים בילינסון היתה נחיתות מוצרית בשוק היולדות. לבילינסון השייך לקטגורית "בתי חולים על" בישראל מקבוצת הכללית, חדרי לידה מצוינים ותוצאות מיילדותיות מעולות, עם זאת, שירותי המיילדות בבילינסון סבלו בשנים האחרונות מנחיתות מוצרית ביחס למתחרים האחרים בגוש דן, לאור טרנד המלוניות ומועדוני היולדות שהפכו לחזקים ומשמעותיים בקרב נשים בתהליך בחירת בית החולים ללידה.

לאור נתונים אלו, היה ברור כי חובה לעשות שינוי והאסטרטגיה ליצירת מובילות בשוק חדרי הלידה היתה באמצעות היתרון המשמעותי של בית החולים – המשאב האנושי. בית החולים הרגיש בטוח לאפשר לציבור הרחב "הצצה" לעולם סגור שלא נחשף עד היום – עולם המיילדות בבילינסון ולהראות את הצוות המקצועי, האיכותי, החם והמעניק חוויית לידה מדהימה ועוצמתית.

בהיבט האסטרטגי, צילום סדרת הטלויזיה בייבי בום יצרה פוקוס משמעותי ועוצמתי על חדרי הלידה בבילינסון ומיקדה את פלח השוק הרלוונטי במסרים ובערכים המוספים שיש לבילינסון להציע כשהמסר המוביל היה: 'את בידיים טובות'.

שיקולי ועדת השיווק: " איגוד השיווק הישראלי מכיר בהצלחתו של המהלך השיווקי כהצלחה, שענה על הצורך לשיפור תדמיתו של בית החולים והצליח להציבו כבית חולים מוביל בעולם היולדות. בזכות המהלך השיווקי נרשמה עלייה בשיעור הילודה – 600 לידות נוספות בבית החולים במהלך שנת 2014-2015, נתון שהוא מרשים ביותר".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים