חדשות טובות: תקציבי יח"צ חדשים במשרד goodnews של רותם שדה

נטלי מור אלמליח ורותם שדה
נטלי מור אלמליח ורותם שדה

משרד יחסי הציבור goodnews שבבעלות רותם שדה, מתחדש במספר תקציבים חדשים; תקציב 'תרו תעשייה רוקחית' – חברת תרופות ישראלית שמניותיה נסחרות ברשימה הראשית של הבורסה לניירות ערך בניו יורק, רשת תחנות הבריאות בקניונים "Better Me", 'טש וטשה – מסעדה גרוזינית בשוק הפשפשים', INIMA – "בית לנשים שמחפשות תוכן", מרחב עבודה (Workplace) לנשים שהוקם ע"י עינת גיל, חברת שיווק מוצרי ותכשירי קוסמטיקה 'Leonardo 360' שהודיעה באחרונה על חידוש החוזה עם הדוגמנית לי לוי שתשמש כפרזנטורית של החברה.

רותם שדה
רותם שדה

תקציבים נוספים שמצטרפים למשרד הם של משרדי עורכי הדין 'רישה' של חלי רישה שמתמחה בנזקי רכוש, גוף ורשלנות רפואית, רשת חנויות הסלולר Mobile54 ושוק האקססוריז – יריד ופסטיבל אופנה שיתקיים זו הפעם ה-22.

על התקציבים החדשים, מסרה רותם שדה, מנכ"לית המשרד: "אני שמחה וגאה על בחירתם של הלקוחות החדשים להצטרף ללקוחות הוותיקים של המשרד , זוהי תקופה מעניינת מאתגרת ומלאת יצירתיות בהרבה תחומים, ואנו ממשיכים כל העת לגדול ולצמוח אני נרגשת על הפרויקטים החדשים שקבלנו ועל הצטרפות הלקוחות החדשים שיצטרפו ללקוחות הוותיקים של המשרד".

בין לקוחות goodnews בהווה: חברת הזרע, רשת בייבי סטאר, אילנית יבואנית ומשווקת LEGO ליטל טומי ועוד. חב' LIKE AND SHARE, קב' סגל בייבי, סימפלי גוד, קב' מגדלי איתי ועוד.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים